"איווט לא בחל" | צפו

גולדקנופף: "עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחותינו לבוחר"

"שר האוצר היוצא איווט ליברמן, לא בחל באף אמצעי שיפגע באוכלוסייה החרדית", אמר הערב יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף בנאום הניצחון והבטיח למלא את ההבטחות שנתנו לבוחר | צפו (חדשות)

(צילום: יהדות התורה)

יו"ר יהדות התורה יצחק גולדקנופף, נאם הערב (שלישי) בחגיגות הניצחון של מפלגת יהדות התורה, שנערכה באולמי נאות ירושלים בעיר בני ברק.

הנאום המלא

"זה היום עשה ה' נגילה ונשמחה בו". זכינו היום, מאות אלפי יהודים, לקיים בהידור את מצוות רבותינו, רועינו, מרנן ורבנן חברי מועצת גדולי התורה, שהורו לנו להצביע לרשימת יהדות התורה והשבת, למען תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל.

אני מבקש להודות לידידי וחבריי לסיעה, הרב גפני, הרב פרוש, הרב מקלב, הרב טסלר , הרב אשר, הרב אייכלר, הרב פינדרוס, יו"ר אגודת ישראל הרב יוסף קופרברג ומזכ"ל אגודת ישראל הרב חנוך זייברט ואחרון אחרון חביב לידיד נםשי שלוחא דרבנן הרב יעקב ליצמן שכחצי יובל שנים כשר וכחבר כנסת מטעם סיעת יהדות התורה והשבת בנוסף לכך אודה גם למועמדים המצויינים ברשימה יהדות התורה והשבת.

אני מבקש להודות לכל אלפי הפעילים שהדירו שינה מעיניהם לילה ויום, ובמסירות נפש פעלו ללא ליאות להביא עוד קול ועוד קול. הכרת הטוב מיוחדת מעומק ליבי, לאלפי פעילי מטה השבת, שפשטו על ישובים ומושבים, הציתו את הניצוץ היהודי – והדליקו את אור השבת בליבותיהם של אחינו בית ישראל - ששבת המלכה מקור הברכה - יקרה לליבם.

מאז נקראתי אל הדגל ונשלחתי בהוראת רבותיי אל החזית הפוליטית, הצהרתי כי משימתי המרכזית - יחד עם חבריי ביהדות התורה - היא יצירת שוויון בין ילד לילד במדינת ישראל. אנחנו מבקשים לעצור את האפליה ולעמוד על זכותנו לחינוך שווה. הדברים אמורים ביחס לגננות, סייעות, מורות, מלמדים – להשוואת שכרם למקביליהם בחברה הכללית, וכמובן לילדים המתחנכים במוסדות החינוך. לא נסכים להמשיך לחנך את ילדינו במרתפים וקראוונים דולפים, לא נסכים לתקצוב חלקי, לא נסכים לאפליה בין דם לדם.

בע"ה עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחותינו לבוחר. שר האוצר היוצא איווט ליברמן, לא בחל באף אמצעי שיפגע באוכלוסיה החרדית. למרבה הצער, הוא פגע לבסוף בחברה הישראלית כולה. אנחנו מקווים מאוד שבממשלה הבאה נוכל לתקן, בע"ה, את הנזקים שהוא יצר.

הבטחנו להפוך כל אבן על מנת לפתור את מצוקת הדיור, ולאפשר דיור בר-השגה לחיילים משוחררים ולעמלי התורה. זוגות צעירים המתגוררים בחניונים, הם אות קלון על מצח החברה הישראלית.

בע"ה עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחותינו לבוחר. הבטחנו לפעול להורדת יוקר המחיה, לפתיחת השוק לתחרות והוספת מוצרים בסיסיים למחיר הנמצא תחת פיקוח. משפחה שלא יכולה לאפשר לעצמה פעם בשבוע בשבת קודש לאכול עוף ודג היא תעודת עניות לנו כחברה, לנו כמדינה. בע"ה עם הקמת הממשלה נקיים את הבטחתנו לבוחר.

תלמידי מרבים שלום בעולם. גדולי ישראל שראו את האסונות שניחתו על הציבור החרדי בשנה האחרונה, ידעו לאחד ולוותר למען האחדות. כי המחבר בינינו רב על המפריד. במהלך תקופת הבחירות, למרות אתגרים רבים, הוכחנו שאנחנו יודעים להתעלות על כל מחלוקת ולשלב ידיים למען הציבור החרדי. כפי שעשתה יהדות התורה לאורך כל שנותיה, נשרת את הציבור באמונה ונהיה כתובת לכל יהודי באשר הוא. נעמוד לצד ההתיישבות, ונתמוך בכל יוזמה שתגביר את הבטחון של אחינו המתיישבים.

רבותי עד היום הייתי איש פרטי שעוסק בחינוך ומזכיר וועדת השבת עכשיו שלי ושלכם שלכם הוא. דלתי פתוחה בפניכם בכל עת ובכול שעה הודעה זו מופנית גם לקהלים החדשים כמו קהילות הצעירים שהבטחתי להם –הקשר שלנו ממשיך להיות גם אחרי הבחירות ואף מונה נציג לכך הלשכה שלי תהיה גם בית בשבילכם

לסיום, תודה רבה לכל אחד ואחת שהצביעו עבור יהדות התורה והשבת והצהירו בקול גדול: משה אמת ותורתו אמת. אני מתפלל שאזכה להיות שליח נאמן ולמלא את תפקידי בהצלחה לטובת עם ישראל כולו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר