בתגובה לירי הרקטות

צה"ל תקף אתר לפיתוח וייצור רקטות של חמאס ברצועת עזה | צפו

לראשונה מסיום מבצע 'עלות השחר', ובתגובה לירי הרקטות על ידי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי, מטוסי חיל האוויר תקפו הלילה אתר תת-קרקעי המשמש מתחם ייצור ייחודי לפיתוח וייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס, השולט ברצועה (ביטחוני)

(צילום: דובר צה"ל)

דובר צה"ל מעדכן כי במהלך הלילה מטוסי קרב תקפו אתר צבאי תת-קרקעי במרכז רצועת עזה המשמש מתחם פיתוח וייצור רקטות של ארגון הטרור חמאס ברצועה.

התקיפה בוצעה בתגובה לשיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר אמש, והיא תוביל לפגיעה בניסיונות ההתעצמות וההתחמשות הרקטית של ארגון הטרור חמאס.

"ארגון הטרור חמאס הוא הנושא באחריות לנעשה ברצועת עזה והוא זה שישלם את מחיר ההפרות הביטחוניות כנגד מדינת ישראל", אומרים בצה"ל.

האזעקות שנשמעו אתמול בכמה יישובים במועצה האזורית אשכול, ובהם נירים, עין השלושה וכיסופים, הם הראשונות מאז סיום מבצע 'עלות השחר'.

היו מספר שיגורים כושלים אך רקטה אחת נורתה לעבר ישראל ויורטה בהצלחה. דובר צה"ל עדכן כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל. שוגר מיירט כיפת ברזל והשיגור יורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי לקח אחריות על השיגורים לעבר ישראל ומסר כי מדובר בתגובה לחיסול המחבל בג'נין. "דמו של השהיד פארוק סלאמה יפתח את שערי הגיהנום בפני מנהיגי הכיבוש".

במערכת הביטחון אמרו אחרי המבצע בג'נין אתמול, כי סלאמה היה מעורב באירוע שבו נהרג לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד, והוא תכנן להוציא פיגועים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר