מצבו בינוני

בני ברק: בן 60 גזם עצים, נפל מהמרפסת ונחבל בגפיים

גבר בשנות השישים לחייו שגזם עצים נפל ממרפסת ביתו. הוא נחבל בגפיים ואחרי טיפול רפואי ראשוני פונה לבית החולים כאשר מצבו הרפואי מוגדר בינוני (חרדים)

(צילום: איחוד הצלה)

גבר בשנות השישים לחייו, שגזם היום (שישי) עצים מתוך דירת מגוריו בעיר בני ברק, נפל מהמרפסת ונחבל בגפיים העליונות.

כוחות ההצלה שהגיעו למקום, העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים להמשך טיפול, כאשר מצבו הרפואי מוגדר בינוני.

מדוברות הצלה נמסר: "כונני ארגון הצלה הוזעקו לרחוב יונתן בן שאול בבני ברק בעקבות דיווח על נפילה מגובה. יחד עם חובשים של מד"א העניקו הכוננים טיפול רפואי ראשוני לגבר כבן 60 עם חבלה בגפיים, והוא פונה במצב בינוני להמשך טיפול בבית החולים שיבא בתל השומר.

פראמדיק הצלה אליהו שמחון מספר: "כשהגעתי לכתובת, הכווינו אותי לגבר כבן 60 הסובל מחבלה בגפיים העליונות, לאחר שנפל מגובה 2 קומות. יחד עם חובשים של מד"א והצלה, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני במקום, הכולל קיבוע וחבישות, והוא פונה במצב בינוני לחדר טראומה בבית החולים שיבא בתל השומר".

מדוברות איחוד הצלה נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע רפואי לגבר (כבן 60) שנפצע בינוני כתוצאה מנפילה מגובה ברחוב יונתן אבא שאול בבני ברק.

אהרון לרר ועקיבא קאופמן חובשי איחוד הצלה סיפרו: "לדברי השכנים הוא נפל ממפרסת ביתו תוך כדי גיזום עצים. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בחדר הטראומה של בית החולים שיבא-תל השומר כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר