הערב, תפילות להחלמתו

התאונה ב'צומת הדמים' בירושלים: הפצוע הוא אברך, אב ל-10 ילדים

הרב שוורץ, אברך בן 50, ממודיעין עילית, נפצע אמש באורח קשה בתאונה שהתרחשה ב'צומת הדמים' | בשל מצבו, הערב תיערך במודיעין עילית תפילה להחלמתו | בפנים: שמו לתפילה (חרדים)

איצלה כץ | כיכר השבת |
זירת התאונה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הרב שלום מרדכי יעקב שוורץ, נפצע אמש (שלישי) באורח קשה מפגיעת אוטובוס בכביש רמות, סמוך למחלף גולדה מאיר לכיוון הר חוצבים בירושלים.

הפצוע, הוא תושב מודיעין עילית, אב לעשרה ילדים והוא בנו של הגאון רבי יהודה אריה שוורץ, רבה של שכונת קרית הרצוג בבני ברק.

דבר פציעתו של הרב שוורץ, היכה בתדהמה את שכניו, קרוביו ומכריו שציינו בשיחה עם 'כיכר השבת', כי מדובר באברך ירא שמים האהוב על מכריו.

עם היוודע מצבו הקשה, הורו רבני מודיעין עילית על קיומה של תפילת רבים בבית הכנסת המרכזי בעיר - 'היכל יצחק' ברחוב חפץ חיים בשכונת קרית ספר. עצרת התפילה תתקיים בשעה 23:00 וצפויים להשתתף בה מאות מתושבי העיר.

הציבור נקרא להרבות בתפילה ובמעשים טובים, להחלמתו המהירה של הרב שלום מרדכי יעקב בן גילה.

כזכור, אמש שוב גבה 'כביש הדמים' - שדרות גולדה מאיר בירושלים מחיר כבד. כוחות הצלה שהגיעו לזירה פעלו במשך זמן ממושך על מנת לחלצו מתחת לאוטובוס ופינו אותו במצב קשה עם הכרה מעורפלת לבית החולים שערי צדק בעיר תוך שהם ביצעו בו פעולות מצילות חיים.

זירת התאונה

עד ראיה לתאונה הקשה סיפר ל'כיכר השבת' כי "הנהג היה עצבני, הוא היה בנתיב האמצעי ומישהו נסע לאט אז הוא סטה במהירות כדי לעקוף אותו לפני הרמזור, בגלל המהירות הוא נכנס במישהו שהלך פה".

היום התברר, כי מצבו קשה מאוד וכי מלבד שברים בצעות ובגפיים, הוא סובל גם מקרע בריאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר