"תצטרך לחלל שבת"

דיווח: זה הג'וב המפתיע שהוצע לשרת הפנים איילת שקד

בעוד ימים או שבועות תסיים שרת הפנים שקד את תפקידה, ואחרי שלא צלחה את אחוז החסימה, צפים דיווחים בנוגע להצעות לשרה היוצאת (פוליטי)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

איילת שקד צפויה בקרוב לסיים את תפקידה כשרת פנים ולפחות לבינתיים, תסיים את תפקידה במערכת הפוליטית בישראל.

על פי הדיווח של איש התקשורת דוד ורטהיים עולה כי ב'חדשות 12' הוצע לשרה היוצאת להפוך לפאנליסטית קבועה בתכנית 'אולפן שישי' במקומו של בעז ביסמוט שנבחר לכנסת.

בציוץ שפרסם ברשת החברתית 'טוויטר' כתב ורטהיים: "המשמעות 1: אם תסכים - צחי הנגבי שהפך לאורח קבוע, בחוץ." עוד כתב: "המשמעות 2: היא תצטרך לחלל שבת".

בחדשות 12 לא הגיבו לדיווח.

בריאיון אמש (רביעי) למהדורה המרכזית של ערוץ 13, כאשר במהלך הריאיון היא אכן אישרה את התזה שגברה לאחר פרסום תוצאות המדגמים - ריצה שלה גרמה לניצחון גוש הימין.

בראיון אישרה שרת הפנים כי אכן ריצתה עד הסוף הייתה מתואמת עם הליכוד. "נתניהו הבין שזה טוב לגוש". שקד הדגישה כי לא קיבלה הבטחה לתפקיד כלשהו בתמורה לאי פרישתה.

"לקראת הבחירות ידענו שהסיכוי מאוד נמוך, אבל בריצה עד הסוף היה מסר חשוב, שאם החלטנו להילחם, אז נלחמים עד הסוף" הוסיפה שקד להסביר את פשר ריצתה כנגד כל הסיכויים. "קיבלתי אלפי הודעות לפני הבחירות ואחרי הבחירות, כמה אנשים שמחו על שהיתה להם האפשרות לשים פתק ב' בקלפי".

שקד התייחסה לכישלון: "בסוף לא הצלחנו לעבור את אחוז החסימה. למרות שנלחמנו כחלק ממחנה הימין, אבל בסוף הציבור הימני בישראל בחר במפלגות ששהו באופוזיציה בכנסת היוצאת" סיכמה שקד.

שרת הפנים התייחסה לסוגיית הקמת הממשלה עם רע"מ והשמאל: "באותה נקודת זמן, האלטרנטיבה היתה או להקים את הממשלה הזאת - שידעתי שתגבה ממני מחיר פוליטי כבד או ללכת לבחירות נוספות". בבחירות הנוספות, אילו היו מתקיימות, טענה שקד כי מי שהיה מנצח הוא דווקא מחנה השמאל מאחר ונתניהו כשל במשך 4 פעמים ברצף ומחנה השמאל היה מקים ממשלה עם רע"מ לאחר שהאחרונים "הוכשרו" על ידי נתניהו.

בסוף הראיון התייחסה שקד לשותפה הפוליטי בעשור האחרון - ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט, וליחסיה עימו: "יש כמה בחירות שהוא עשה שאני חושבת שהן לא היו נכונות. אנחנו מסתכלים על הדברים אחרת. אגב; הוא מעיד על עצמו שהוא יצא מהממשלה הזאת אדם שונה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר