"הקהל את העולם"

שבוע הבא: אלפי שלוחי חב"ד בכינוס השלוחים העולמי

הכינוס ייערך בסימן "הקהל את העולם" וצפויים להשתתף בו אלפי שלוחי הרבי מליובאוויטש מכל קצוות תבל. יו"ר ועד הכינוס הרב משה קוטלרסקי: "נאמץ דרכים חדשות ומקוריות" (חסידים)

(צילום: בנצי ששון)

עולם השליחות של חב"ד נרגש לקראת פתיחת כינוס השלוחים העולמי בשבוע הבא הבעל"ט. בכינוס הגדול והמסורתי צפויים להשתתף אלפי שלוחי הרבי.

הכינוס יתקיים בסימן "הקהל את העם – הרי זה כללות עבודת השליחות". ב'מרכז לענייני חינוך', האחראי על כלל השלוחים, ציינו כי "בהתוועדות שבת פרשת וירא תשמ"ח – שנת הקהל, הגדיר הרבי זי"ע את מהות עבודת השליחות בה עסוקים כאו"א מאתנו יומם ולילה: 'הקהל את העם – הרי זה כללות עבודת השליחות'!".

ב'מרכז' ציינו כי "אם נתבונן בהגדרה קולעת וממצה זו, נמצא בה את לוז עבודת השליחות שזכינו לקבל מאת המשלח. להקהיל כל אדם, אנשים נשים וטף, שנמצא ברדיוס ההשפעה שלנו, ללמד אותו, להנהיג אותו, ולעורר אותו להתקרב עוד יותר לחיים מלאים בלימוד תורה, בקיום המצוות, ובחיבור תמידי עם הקב"ה".

יו"ר ועד הכינוס הרב משה קוטלרסקי, כתב באיגרת לשלוחים, לרגל הכינוס, כי "במהלך הכינוס הבעל"ט, נתמקד ביישום של 'הקהל' בכל תחום ובכל פרט מעבודת השליחות שלנו, ונאמץ דרכים חדשות ומקוריות כדי להקהיל כמה שיותר יהודים, ולאחד אותם למען ישמעו ולמען ילמדו, ושמרו לעשות את כל דברי התורה הזאת".

במהלך הכינוס, צפויים השלוחים להשתתף בעשרות רבות של סדנאות עשירות תוכן, מושבים ייחודיים, הרצאות, שיעורים והתוועדויות סוחפות עם גדולי המשפיעים שליט"א. מעמד השיא, כמידי שנה, יהיה בעת התפילה על ציונו של המשלח הרבי.

ביום האחרון של הכינוס, ראשון בבוקר, יתקיים המעמד המסורתי של צילום התמונה הקבוצתית בחזית בית המדרש של הרבי "770" ובשעת ערב, יתקיים המעמד העוצמתי, הנועל את הכינוס, ה"בנקאט", במעמד אלפי השלוחים ותומכיהם מכל רחבי תבל. הנואם המרכזי במעמד זה, יהיה השנה איל ההון והפילנתרופ הנודע, הנגיד ר' יקותיאל יהודה (ג'ורג') ראהר, שישא דברים מיוחדים.

ר' יקותיאל מוכר לכל אחד מאלפי השלוחים בכל רחבי תבל, כמי שתומך יחד עם רעייתו בכל לב ונפש, ומוזיל מהונו במספרים חסרי תקדים לטובת בניית והרחבת מוסדות חב"ד ליובאוויטש ובתי חב"ד בכל פינה בעולם. ר' יקותיאל, ממשיך במורשת הנתינה והתמיכה של אביו, ואף שכלל והרחיב אותה עשרות מונים, במטרה לממש את חזונו של הרבי זי"ע לבנות קהילות יהודיות, מרכזי תורה ותפילה, חסד ונתינה, ולאפשר את קירובם של מיליוני היהודים בכל העולם כולו, באהבה ובמסירות ללא גבולות.

בכינוס הגדול צפויים להשתתף גם צבא שלוחי הרבי מאוקראינה, שעברו טלטלה קשה בשנה האחרונה, ובניגוד לכל התחזיות, הצליחו לשקם ולשמר את הקהילות היהודיות במסירות נפש של ממש. לצד צבא השלוחים מהעולם, ישתתפו גם מאות רבות של שלוחי חב"ד מישראל, הפועלים ממטולה ועד אילת במעגל השנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר