עימות מילולי

הנשיא לח"כית: "תמכת במחבלים - לא מתקבל על הדעת"

בפגישה עם חד"ש-תע"ל פנה הנשיא הרצוג לחברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ואמר לה כי "תמכת במחבלים וזה דבר שלא מתקבל על הדעת". היא השיבה: "לא הלכתי רחוק מדי" (פוליטי)

נשיא המדינה יצחק הרצוג סיים היום (שישי) את סבב ההתייעצויות עם ראשי המפלגות לקראת בחירת המועמד עליו יטילו את מלאכת הרכבת הממשלה, והתעמת מילולית עם חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן ממפלגת חד"ש-תע"ל.

היא אמרה כי "תוצאות הבחירות האחרונות עוררו דאגה בעולם אבל בעיקר אצלנו. דאגה מאוד גדולה. גם חדש וגם תעל מפלגות שמיוצגות כבר הרבה שנים בכנסת. תוצאות הבחירות לא מבשרות טוב ויובילו להמשכיות של מדיניות הכיבוש".

"גורמים בקואליציה המתהווה מהווים סכנה אמתית לדמוקרטיה באופן כללי אבל בעיקר לאוכלוסייה הערבית. זה עובר לממדים קשים. אנשים שבעבר תמכו בארגוני טרור והורשעו ישבו בממשלה הבאה. זה מהווה סכנות גדולות".

הנשיא הרצוג אמר לה: "לפני הבחירות את תמכת במחבלים כשכתבת על חברי גוב האריות שהם שהידים. זה בלתי מתקבל על הדעת. תמיכה משתמעת זה לא הגיוני. בסוף רצח הוא רצח - טרור הוא טרור. היה גל טרור נוראי השנה. יכול להיות שכל צד צריך להסתכל במראה ושאני לא מבין את הכאב של הצד השני. אבל אתם חיים פה ואי אפשר להפיל את כל התיק הזה על צד אחד".

אך היא התעקשה. "אני לא חושבת שהלכתי רחוק מידי, צריך להבין שיש שתי שפות ושני נרטיבים. הנרטיב של העם שמבצע את הכיבוש ומדכא עם אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר