רק תרגיל?

דיווח: דרעי יכהן כשר הפנים, סמוטריץ' ייכנס למשרד האוצר

גורמים בצוות המשא ומתן הקואליציוני טוענים כי יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', מתקרב לתפקיד שר האוצר • יו"ר ש"ס, אריה דרעי, צפוי לחזור למשרד הפנים (פוליטי)

דוד הכהן | כיכר השבת |
בצלאל סמוטריץ' | ארכיון (צילום: Avshalom Sassoni/Flash90)

ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, שואף להשביע את ממשלתו השישית כבר בשבוע הקרוב לצד השבעת הכנסת החדשה, אך טרם ברור האם יצליח לעשות זאת בשל כך שסיעות הקואליציה טרם הגיעו להבנות באשר לחלוקת המשרדים.

לאחר שבימים האחרונים טענו בכירים בש"ס כי אריה דרעי מתקרב למשרד האוצר ובכך להפוך לחרדי הראשון שיכהן בתפקיד, הערב (מוצ"ש) מדווח העיתונאי עמית סגל ב'חדשות 12' כי גורמים בצוות המשא ומתן טוענים כי תיק הביטחון יישאר בידי 'הליכוד' מה שאומר שיו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ', מתקרב למשרד האוצר ואריה דרעי חוזר למשרד הפנים.

בכירים במערכת הפוליטית מעריכים כי ייתכן וכל ההתעקשות של דרעי על משרד האוצר נועדה להוריד את סמוטריץ' ממשרדי הביטחון והדתות. כך שתיק הביטחון יישאר בידי 'הליכוד' ותיק הדתות יחזור לש"ס.

כפי שדווח ב'כיכר השבת', במידה ודרעי אכן לא יקבל את משרד האוצר, הרי שהוא ידרוש מנתניהו את תיקי הפנים, הרווחה, הדתות, פריפריה נגב גליל ושר במשרד האוצר לצד ראשות ועדה בכנסת.

יצוין המועמדים מטען ש"ס לכהן בתפקיד שר הם חברי הכנסת יעקב מרגי, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון ומשה ארבל. דרעי יקבל החלטה על חלוקת התיקים צמוד להשבעת הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר