חוזרים לשלטון

הראש"ל: לחוקק פסקת התגברות, אין דבר כזה שבג"צ קובע

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, קרא הערב לנציגי מפלגות הקואליציה לחוקק את 'פסקת ההתגברות': "אין דבר כזה שבג"צ קובע" ואולי אף לתקן את חוק 'מי הוא יהודי' • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: ישי כהן)

הרב הראשי לישראל, הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף, קרא הערב (מוצ"ש) בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים לנציגי מפלגות הקואליציה לחוקק את 'פסקת ההתגברות': "אין דבר כזה שבג"צ קובע" ואולי אף לתקן את חוק 'מי הוא יהודי'. צפו בדברים.

הראשון לציון עסק במינוי רבני שכונות ואמר: "כבר כמה שנים לא מינו רבני שכונות, כי הייתה עתירה לבג"צ ובג"צ אמר 'למה רק רב שכונה אורתודוקסי? שימו גם רפורמים, בלי זה אין לכם אפשרות למנות'. עצרו את המינויים".

הרב הראשי קרא: "עכשיו צריך לעשות את חוק 'פסקת ההתגברות', יעשו חוק שאין דבר כזה שבג"צ קובע, החוק קבע שיש רבני שכונותאורתודוקסיים וגרמנו זהו, פה זו מדינה אורתודוקסית לא מדינה רפורמית. צריך לעשות את פסקת ההתגברות, שנתגבר על הבג"צ".

הגר"י יוסף הסיף: "צריך לנצל את ההזדמנות, לא הייתה ממשכלה כזאת שיש בה 32 חברי כנסת דתיים וחרדים, לא היה מעולם. אולי יש הזמדנות לתקן את חוק 'מי הוא יהודי', לא יודע, אולי זה אפשרי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר