ההישג לאברכי הכוללים

גפני עולה להתקפה: בנט? "גנב, שיחזור למערה"; ליברמן? "רשע מרושע" | צפו

יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, התייחס לביקורת על ההישג החרדי בהגדלת תקציב האברכים ותקף את רה"מ לשעבר נפתלי בנט שהשתלח נגד הצעד: "בנט הגנב, שיחזור למערה שלו ברעננה" | על ליברמן אמר גפני כי הוא "רשע מרושע" • צפו בדברים החריפים (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

ח"כ משה גפני, יו"ר 'דגל התורה', התייחס הערב (מוצ"ש) לביקורת שהשמיע ראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, נגד ההישג החרדי להגדלת תקציב האברכים ותקף אותו בחריפות.

במהלך אירוע הודיה וחגיגת ניצחון הימין לפעילי המפלגה, התבטא ח"כ גפני: "הבטחנו במערכת הבחירות ואנחנו עומדים על זה גם כעת בשיחות המו"מ עם הליכוד, כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר. שכר המורים/המורות והגננות יושוו לזה של החינוך הממלכתי ובלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה. לא מעניין אותי יותר מה יכתבו עלינו בתקשורת".

בהמשך התייחס גפני לביקורת של בנט נגד תקציב האברכים ותקף: "אותו רשע מרושע ליברמן בגיבוי בנט הגנב שנמצא במערה שלו ברעננה שעלתה לכולנו 50 מליון שקל וכל פעם שיש משהו עם הציבור החרדי הוא מוציא את האף שלו, מי שואל אותך בכלל? תחזור למערה שלך".

כזכור, כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', נציגי המפלגות החרדיות והדתיות הציגו ביום חמישי דרישה חד משמעית להכפיל את מלגת אברכי הכוללים לסך של 1,314 שקלים לכל אברך כולל בחודש. צוות המשא ומתן של 'הליכוד', בראשות יריב לוין, קיבלו את הדרישה והצדדים הגיעו להסכמה שהמהלך יצא אל הפועל עם אישור תקציב המדינה.

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר