"לא נסגור בלי הסכמים"

מאיר פרוש על המו"מ: אם נתניהו רוצה ממשלה השבוע, שיפתח את משרד האוצר

יו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, התייחס אמש לשיחות המשא ומתן להקמת ממשלת נתניהו השישית ואמר: "אין שאין לנו מנדט ממועצת גדולי התורה לסגור קאליציה בלי הסכמים" (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
סגן השר המיועד מאיר פרוש (צילום: כיכר השבת)

ממשלת נתניהו השישית: ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, קיווה להשביע ממשלה כבר השבוע אך ככל שחולף הזמן נראה שהמשימה הופלכת לבלתי אפשרית והוא ייאלץ לדחות את החזרה ללשכת ראש הממשלה לפחות לשבוע הבא.

במרכז המש ומתן עומדת דירשת חלק מסיעות הקואליציה לנסח הסכמים ברורים לפני הקמת הקואליציה בעוד נתניהו רוצה לסכם ראשי פרקים בלבד.

אמש (מוצ"ש) התייחס לנושא סגן השר המיועד ויו"ר 'שלומי אמונים', ח"כ מאיר פרוש, כשהתבטא במהלך כנס הודיה והוקרה של 'אגודת ישראל' בירושלים.

לדבריו: "הייתי רוצה להיות אופטימי, הלוואי. אבל אין לנו תשובות ברורות על כמה וכמה נושאים. יש דברים שכבר הסכמנו עליהם ויש דברים שאנחנו ממתינים לתשובות ברורות מהליכוד, ביניהם נושא החינוך שעוד לא קיבלנו תשובות".

פרוש הוסיף: "בממשלה הקודמת שהקמנו הליכוד הסבירו לנו שצריך להקים ממשלה מהר ובלי הסכמים בגלל מגפת הקורונה. עכשיו הם רוצים שנתניהו יחזור מהר ללשכת ראש הממשלה. בניגוד לדיווחים, הם עוד לא זנחו את הרעיון שלהם להקים ממשלה עד יום רביעי".

יו"ר 'שלומי אמונים' הדגיש: "הסברנו לליכוד בפגישות המשא ומתן שאין לנו מנדט ממועצת גדולי התורה לסגור בלי הסכמים. אם הם רוצים ממשלה השבוע, שיפתחו את משרד האוצר, אם לא יש ממחר 28 ימים".

כזכור, אמש התבטא יו"ר 'דגל התורה', ח"כ משה גפני, כי: "הבטחנו במערכת הבחירות ואנחנו עומדים על זה גם כעת בשיחות המו"מ עם הליכוד, כל הגזירות של הצמד ליברמן ובנט יבוטלו לאלתר. שכר המורים/המורות והגננות יושוו לזה של החינוך הממלכתי ובלי פסקת ההתגברות לא תקום ממשלה. לא מעניין אותי יותר מה יכתבו עלינו בתקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר