שיפוצים מוגזמים?

מסתמן: נתניהו ורעייתו לא יוכלו לחזור לבית בבלפור

השיפוץ המקיף שנערך כעת במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים צפוי להסתיים רק באוקטובר 2024, כלומר רק בעוד כשנתיים (בארץ)

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

השיפוץ המקיף שנערך כעת במעון ראש הממשלה הרשמי ברחוב בלפור בירושלים צפוי להסתיים רק באוקטובר 2024, כלומר רק בעוד כשנתיים ולא בעוד שנה וחצי כפי שחשבו בתחילה. לא ברור מדוע השיפוץ אמור לקחת זמן רב כל כך וההערכות הן שבשל מרכיבי הגנה והאבטחה של המתחם השיפוץ מורכב הרבה יותר משיפוץ רגיל. הדברים דווחו לראשונה על פי מסמך פנימי של משרד ראש הממשלה שפורסם ב-ynet.

מדובר בשיפוץ נרחב במיוחד בעלות שכ-50 מיליון ש"ח והוא מתבצע על ידי משרד הביטחון. בבית הישן והמתפורר מוחלפים כעת סוף סוף כל התשתיות והוא אמור להיות נעים ונוח יותר לשימוש עבור ראשי הממשלה.

במסמך שנחשף נכתב, כי הפרויקט נמצא בשלב התכנון והפירוקים. "הפירוקים כוללים חישוף הנדסי מלא של המבנה, למעט הריצוף באזור האירוח בקומת הקרקע ואלמנטים לשימור, נמצאים בשלב מתקדם וצפויים להסתיים תוך כשבועיים", נכתב במסמך.

על פי הדיווחים, נתניהו ורעייתו יתגוררו בביתם הפרטי ברחוב עזה הסמוך ולא יתגוררו בדירת המאבטחים בה התגורר מידי פעם יאיר לפיד ומשפחתו.

השיפוצים המלאים יחלו רק באפריל הקרוב לאחר מכרז, ויארכו כשנה וחצי. על פי הדיווחים נערכו בירורים מול הקבלנים שעורכים את השיפוץ בניסיון לקצר את לוח הזמנים, אך בשל השיפוץ הנרחב הבית הרוס לגמרי ואין כרגע אפשרות להשמיש אותו למגורים באופן מלא וראוי רק בעוד כשנתיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר