יריות ברקע

"הנה הוא, נתקע": כך נשמעה קריאת החירום בזמן הפיגוע

הקלטת הפניה למוקד החירום של מגן דוד אדום נחשפת: כך נשמע עד ראייה מזעיק עזרה בזמן הפיגוע, בעוד קולות ירי נשמעים במרחב (ביטחון בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הפיגוע באריאל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

פיגוע הטרור באריאל: מד"א פרסמו את הקלטת קבלת הקריאה בקו החרום היום (שלישי) על הפיגוע בזמן חיסול המחבל בכביש 5. ברקע הקריה למד״א אפשר לשמוע ברקע את הירי שחיסל את המחבל.

"דיווחתי על ואז זה מחבל, זה פיגוע, זה קצת לפני המחסום בכביש 5, יורים במחבל (ירי ברקע), זה הוא, זה אירוע מתגלגל", נשמע עד ראייה אומר למוקדנית.

שמותיהם של שניים מהנרצחים הותרו לפרסום - מיכאל לדיגין, אב לשניים, שהתגורר באריאל; ותמיר אביחי תושב קריית נטפים שבשומרון הי"ד. אב ל 6 ילדים 5 בנות ובן בגילאים 12 עד 29.

בבית החולים עדכנו על מצבם של הפצועים. מצבו של אחד הפצועים, בשנות הארבעים לחייו, קשה אך יציב, נמצא בניתוח חזה ואורטופדי בידו; מצבו של פצוע בשנות השלושים לחייו קשה אך יציב ונמצא בניתוח חזה. מצבו של פצוע שלישי, גם הוא בשנות השלושים לחייו, בינוני עד קשה ונמצא בהשגחה.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שהכיר את הנרצח ביכה את מותו ובהמשך תקף את הממשלה. לדברי דגן: "פיגוע זה הוא תוצאה ברורה של אובדן המשילות ואובדן ההרתעה של הממשלה היוצאת, הממשלה הנכנסת חייבת להתנהל כממשלה לאומית וחייבת להפוך את המשוואה. מי שעומד מאחורי גל הטרור הזה ומממן אותו הוא המחבל בחליפה אבו מאזן. ממשלת ישראל חייבת לשים אותו כיעד בטחוני. מי שעומדת מאחורי גל הטרור הזה היא הרשות הפלסטינית, לא כל מיני ערסים מקומיים. ועד שממשלת ישראל לא תשנה את המשוואה הפיגועים לא ייפסקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר