"הקאמבק מתחיל"

"אמריקה חזרה"; דולנד טראמפ הכריז על ריצה לנשיאות ארה"ב ב-2024

שנתיים לאחר שהפסיד את הבחירות, נשיא ארצות-הברית לשעבר, דונלד טראמפ, הכריז הלילה כי יתמודד בבחירות לנשיאות ב-2024 | "כדי להפוך את אמריקה לגדולה ומפוארת שוב, אני מכריז הלילה על מועמדותי לנשיאות ארה"ב" | טראמפ תקף את ביידן שהגיב כי הוא "הכשיל את ארה"ב" (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
טראמפ בהצהרה הלילה (צילום מסך)

שנתיים לאחר שהפסיד את הבחירות, נשיא ארצות-הברית לשעבר, דונלד טראמפ, הכריז הלילה (רביעי) כי יתמודד בבחירות לנשיאות ב-2024.

זו תהיה ההתמודדות השלישית של טראמפ לנשיאות, לאחר שב-1026 ניצח את הילרי קלינטון וב-2020 הפסיד לנשיא המכהן ג'ו ביידן.

בהצהרה שנשא באחוזתו מאר א-לאגו בפלורידה, אמר טראמפ: "הקאמבק שלנו מתחיל עכשיו. כדי להפוך את אמריקה לגדולה ומפוארת שוב, אני מכריז הלילה על מועמדותי לנשיאות ארה"ב".

טראמפ אמר בנאומו כי ינהל קמפיין ש"יקרב אנשים" ואמר כי "זה לא יהיה הקמפיין שלי, זה יהיה הקמפיין שלנו".

על הנשיא ג'ו ביידן, אמר טראמפ כי "אחרי ארבע שנים בכהונתי המצב היה מצוין. העולם היה רגוע כי קיימנו את הבטחותינו. עד לפני שנתיים היינו אומה גדולה, ובקרוב נחזור להיות אומה גדולה. הדעיכה של אמריקה נכפית עלינו על-ידי ביידן והשמאל הרדיקלי. זו לא ירידה שאנחנו חייבים לקבל".

בתגובה לדברים, צייץ הנשיא ביידן מפסגת ה-G20 בבאלי אינדונזיה כי "טראמפ הכשיל את ארה"ב".

איוונקה טראמפ ובעלה, ג'ארד קושנר, שלא השתפפו בנאום, הודיעו כי לא יתמכו בריצה של טראמפ. "אני אוהבת אותו אבל כרגע מתמקדת בגידול הילדים", אמרה איוונקה.

ברקע נאומו של טראמפ, האכזבה של הרפובליקנים מבחירות האמצע שהתקיימו בשבוע שעבר, כאשר כרגע חסרים להם שלושה מושבים כדי לנצח בבית הנבחרים זאת לאחר שלא הצליחו לכבוש את הסאנט והמפלגה הדמוקרטית נשארה עם רוב דחוק.

טראמפ, מואשם בהפסדים של המועמדים בהם תמך, ויש לא מעט שקוראים להציב מועמד אחר כדי להבטיח את ניצחון המפלגה בבחירות לנשיאות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר