קידוש השם

התגובה המפתיעה של נהג המונית שכמעט נדרס | צפו

נהג המונית כמעט ונדרס בשבת, התגובה המפתיעה שלו שינתה את חייו של הנער שנהג במכונית | צפו בסיפור הייחודי והמרגש ממקור ראשון (מעניין)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

נהג המונית יוסף מהר אדר, כמעט נדרס בעת שצעד ברחוב בשבת - התגובה שלו, גרמה לנהג הצעיר להתחיל לשמור שבת.

"לפני שבע או שמונה שנים", הוא מספר, "יצאתי מבית הכנסת במקום מגוריי, הר אדר, בשבת בבוקר. חציתי את הרחוב כשלפתע מכונית הגיעה במהירות גבוהה. הוא עצר בחוזקה וצפר.

"הנער שנהג במכונית פתח את החלון וצעק בכעס, 'מה אתה עושה, הולך באמצע הרחוב?! מה אתה חושב שאתה עושה?'. 'אתה צודק', אמרתי לו, 'אתה צודק אני מצטער, מחילה. אבל אם אני יכול לבקש - אתה יכול לעצור בצד הרחוב לרגע? אני רוצה לדבר איתך'.

"'מי אתה חושב שאתה שיגיד לי מה לעשות?', צעק הנער. 'אין בעיה, אל תדאג. אנחנו שכנים, לא קרה כאן כלום! אני מבקש יפה - זה לא ייקח הרבה זמן, רק כמה מילים'. הוא הסכים, ועצר בצד המדרכה.

"'יש לי בקשה ממך', אמרתי. 'אבל אם אתה מסכים, זה צריך להיות עד הסוף - בלי לסגת באמצע'.

'נו, מה אתה רוצה?'.

"'אני מזמין אותך לביתי לשבת. תשאיר את האוטו כאן, ובואו נלך לבית שלי עוד 150 מטר ברגל. יש לי חדר בשבילך. תתקלח, תאכל משהו, תישן. אתה אפילו לא צריך לבוא לבית הכנסת. עזוב את הרכב עד שנעשה הבדלה. אחרי השבת אתה יכול להמשיך בדרכך'.

"הילד הסכים. הוא עזב את המכונית. הוא בא. שתינו תה, אכלנו עוגיות. לאחר כשעה וחצי אכלנו סעודת מלכים של שבת (לא צריך לספר לכם איך נראית סעודת שבת של ספרדים). לאחר הסעודה הלך הילד לחדרו וישן כמו תינוק כמה שעות. הוא הגיע לבית הכנסת למנחה. חזרנו למעריב ולהבדלה".

"עד עצם היום הזה, היהודי הזה שומר שבת ומתפלל איתי בבית הכנסת כל שבת", מסכם הנהג את סיפורו המדהים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר