הגנבים - שב"חים

תיעוד: ניידות ומסוק משטרה תפסו גנבי רכב "על חם"

שעות אחרי הפרסום לפיו נתפסו שהוים בלתי חוקיים "על חם" אחרי שגנבו כלי רכב - במשטרה מפרסמים תיעוד מרגעי המעצר הדרמטיים (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

במרדף משטרתי אחרי גנבי רכב שגנבו כלי רכב בהם מכונית השייכת לשוטר, נתפסו שוהים בלתי חוקיים שניסו לגנוב את הרכב בעיר רחובות.

במשטרה אומרים כי במקרה הראשון, מעט לאחר השעה 3 לפנות בוקר, התקבל דיווח מחברת ״איתוראן״ על רכב שנגנב מהעיר רחובות ועושה דרכו על כביש 38 לכיוון כללי בית שמש. כוחות משטרה מתחנות המשטרה בית שמש ומטה יהודה נערכו במטרה להביא לכדי עצירת הרכב והחשוד שנוהג בו, אך זה חלף את השוטרים תוך נהיגה פרועה. בשבלב מסויים כשכוחות נוספים דולקים אחריו, הבחינו כי הרכב נכנס לתוך העיר בית שמש תוך נסיעה בניגוד לכיוון התנועה.

ניידות סיור ביצעו חסימות בצומת התחנה, הרכב הגנוב פרץ את המחסום והמשיך בנסיעה תוך שניסה לנגח ניידת סיור ופנה שמאלה בניגוד לתנועה לשדרות בן זאב ולאחר מכן נכנס לחניון של השוק הישן כשהניידת עדיין בקשר עין עם החשוד.

בלשי תחנת בית שמש שהבחינו ברכב, המשיכו במרדף אחריו, ובשלב מסויים הנהג החשוד פרק רגלית ונמלט אל תוך שטח מיוער סמוך. הבלשים וכוחות נוספים פתחו בסריקות רגליות בסיוע מסוק מהמערך האווירי של משטרת ישראל. הבלשים הצליחו לאתר את החשוד, שוכב מתחת לשיחים במקום וביצעו את מעצרו.

מקרה נוסף שהתרחש הלילה (רביעי) הבחינו שוטרים ברכב שעורר את חשדם. לאחר שהרכב האט לקראת השוטרים והחלו להתקדם לעברו, פתח הנוהג ברכב בנסיעה מהירה במטרה לחמוק מהשוטרים.


כוח המשטרה במקום החל במרדף אחריו עד שהרכב נעצר בצד הדרך. אז ניסה החשוד לפתוח את דלת הנהג בכדי להימלט, אך נחסמה אפשרות זאת על ידי ניידת המשטרה והחשוד נעצר על ידי השוטרים. בבדיקה התברר כי הרכב שבו נהג חשוד כגנוב מאזור המרכז.

מהמשטרה נמסר: "שני החשודים נעצרו בחשד לגניבות הרכבים. החשודים שוהים בלתי חוקי תושבי יאטה בגילאי 19 ו-21, אחד מהם קיבל אישור תעסוקה ביממה האחרונה לשם עבודה בשעות היום בתחומי מדינת ישראל, הועברו לאחר מעצרם לחקירה של משטרת מחוז מרכז.

משטרת ישראל תמשיך להיאבק בנחישות לסיכול, איתור ומעצרם של עברייני רכוש וגנבי רכבים הפוגעים בביטחונו של האזרח וברכושו, תוך שילוב מגוון כוחות, יכולות ואמצעים עד למיצוי הדין עם אותם עבריינים".

צפו בתיעוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר