איימו ברשת ונתפסו

נעצרו עם אקדח, סכין ציידים וסרט נאצי; סוכל פיגוע בבית כנסת בניו יורק

שני גברים נעצרו בסוף השבוע על-ידי כוחות הביטחון האמריקנים, בחשד שתכננו לפגוע בקהילה היהודית | גורמי הביטחון בארה"ב מעריכים כי סוכל פיגוע מיידי בבית כנסת | השניים איימו ברשת ונעצרו בתחנת רכבת כשברשותם אקדח, מחסנית וסכין ציידים. בנוסף, אחד מהם חבש סרט זרוע נאצי (בעולם)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
תחנת הרכבת בה נעצרו השניים (צילום: שאטרסטוק)

שני גברים חמושים נעצרו בסוף השבוע על-ידי כוחות הביטחון האמריקנים, בחשד שתכננו לפגוע בקהילה היהודית בעיר. בארה"ב מעריכים כי סוכל פיגוע בטווח הזמן המיידי בבית כנסת.

השניים, כריסטופר בראון בן ה-21 ומתיו מהרר בן ה-22, נעצרו בתחנת רכבת בניו יורק כשברשותם אקדח לא חוקי, מחסנית וסכין ציידים. בנוסף, אחד מהם חבש סרט זרוע נאצי. בראון, חשוד באיום במעשה טרור תקיפה והחזקה לא חוקית של נשק ומהרר חשוד בהחזקה לא חוקית של נשק.

מפקדת משטרת ניו יורק, קיצ'נט סיוול, הודיעה על מעצרם של השניים שחשודים במעורבות באיומים ברשת לתקיפת בית כנסת, ומסרה כי צוות החקירה המשותף ל-FBI ולמשטרת ניו יורק חשף "איום שמתהווה על הקהילה היהודית".

המפקדת ציינה כי הם פעלו במהירות לאיסוף מידע, לזהות את האחראים ולנטרל את היכולת שלהם לפגוע. השניים, לדבריה, נעצרו בכניסה לתחנת הרכבת פנסילבניה במנהטן, ובעת המעצר הוחרמו רובה ציד גדול, אקדח לא חוקי ומחסנית.

ב-CNN דווח כי לפני כשבוע החלו להופיע איומים בטוויטר וביום שישי זוהה כי המקור הוא מרפאה וטרינרית בה עבד אחד החשודים. באחת ההודעות נכתב: "אשאל את הכומר אם עליי להפוך לבעל או לירות בבית כנסת ולמות". ובהודעה אחרת נכתב על "מהלכים גדולים שיקרו ביום שישי".

תמונתו של אחד החשודים הופצה לאלפי שוטרים בניו יורק וחוקרי ה-FBI הגיעו לביתו של אחד החשודים, אך השניים לא היו שם והם הבינו כי הם בדרכם לתחנת פן, שם הם אותרו בסופו של דבר ונעצרו.

כזכור, לפני כשבוע, נעצר תושב ניו ג'רזי בחשד שאיים לפגוע בבית כנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר