עוד קושי במשא ומתן

לא מסתפק רק בתיק האוצר: סמוטריץ' דורש הרחבה לתיק הבכיר

יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', מעבה את דרישותיו במשא ומתן ודורש הרחבות לתיק האוצר בכדי שיסכים לוותר על תיק הביטחון (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

הקשיים בהקמת הקואליציה נמשכים: יו"ר מפלגת 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ', מוסיף דרישות נוספות והוספת סמכויות לתיק הבכיר גם כך - משרד האוצר. כך פורסם לראשונה ב'רשת ב''.

אחרי שהודיע לליכוד, כי הוא מסרב לפגוש שוב את דרעי לגבי פשרה במשרד האוצר, שכן הוא מעוניין בתיק הביטחון, כעת סמוטריץ' מוסיף על הדרישות המקוריות בכדי להפוך לשר האוצר.

בתחילת המשא ומתן דרש סמוטריץ' את האוצר, אבל לאחר דרישתו של דרעי לקבל את התיק הבכיר ובעקבות העובדה שנתניהו נעתר לבקשת דרעי, סמוטריץ' החל ללחוץ בכדי לקבל את תיק הביטחון, דבר שגרם לנתניהו לנסות לשכנע את שני השותפים הבכירים להגיע לפשרה.

על פי הדרישות החדשות של חבר הכנסת סמוטריץ', נתניהו יאלץ להעביר לסמכויות משרד האוצר גם את האחרויות על ניהול החיים האזרחיים של הישראלים בשטחי יהודה ושומרון וכן את כל תחום ההתיישבות - דבר המהווה העברה סמכויות ממשרד הביטחון לאוצר, סמכויות בהן מעוניין סמוטריץ'.

בינתיים, בליכוד מתקשים במשא ומתן הקואליציוני, בייחוד אחרי שאתמול (ראשון) הודיעו ב'עוצמה יהודית' כי המו"מ תקוע לאחר שבליכוד חזרו בהם מהבטחתם למתן תיק נוסף למפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר