הפרשה שמסעירה את הצפון

כתב אישום נגד החשוד בביצוע הרצח המזעזע בקריית שמונה

יותר מחודש אחרי רצח הצעיר יואל להנגהל, כתב אישום יוגש נגד החשוד בביצוע מעשה הרצח המחריד של הילד | הנאשם חשוד כי דקר את הנרצח בבטנו מה שהביא למותו (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המשפחה)

חודש בלבד אחרי הרצח המזעזע בקריית שמונה של הנער יואל להנגהל, הוגש כתב אישום נגד החשוד ברצח, כשעל פי החשד דקר את הנרצח בבטנו מה שהביא למותו.

במשטרה אומרים, כי במהלך החקירה המאומצת של חוקרי המשטרה נחקרו 115 מעורבים מרביתם ילדים בגלאי 13-17 שנכחו במסיבת יום הולדת בסמוך למקום הדקירה ואשר במהלך קטטה שהתפתחה בינם לבין המנוח וחבריו, נרצח המנוח.

כאמור, בהמשך היום (שני) יוגש כתב אישום נגד החשוד בשנות ה-20 לחייו, ובהתאם להמלצת שירות המבחן לנוער הפרקליטות שוקלת להגיש כתבי אישום נוספים בגין עבירות אלימות, שיבוש הליכי חקירה וסיוע לאחר מעשה.

על פי ממצאי החקירה עולה, כי קטטה התפתחה באיזור, ובהתערבות שוטרים הופסקה. לאחר שעזבו השוטרים את המקום, חזרו המנוח וחבריו לזירת הארוע, למקום הגיעו צעירים נוספים מצד הילדים שבילו במסיבת יום ההולדת בניהם הנאשם, עימות קולני התפתח בין הצדדים עד אשר חברו של המנוח דחף את הנאשם ואז החלו חילופי מהלומות, במהלכם בעט הנאשם במנוח ואז דקר אותו עם סכין בבטנו. לאחר מכן נמלט מהמקום, תוך שהוא מבקש מאחד הילדים להסתיר את הסכין.

נערה שהבחינה במנוח מתמוטט הזמינה אמבולנס אשר פינה אותו לבית החולים במצב אנוש, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

במשטרה אומרים, כי "חקירת הרצח הוטלה על חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב כינרת במחוז צפון, אשר במשך 6 שבועות חקרו 115 מעורבים, מרביתם קטינים, במטרה להשיג די ראיות לגיבוש כתב האישום באשמת רצח והפרקליטות שוקלת הגשת כתבי אישום נוספים במעורבות בתקיפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר