המועמדים הבולטים במפלגה הדמוקרטית

הצרות של ג'ו: אלו האנשים שעשויים למנוע מביידן להתמודד לכהונה נוספת בעוד שנתיים

בעוד נשיא ארצות הברית ביידן מקווה להישאר בבית הלבן גם אחרי הבחירות ב-2024, ביידן יאלץ לנצח שורה של מועמדים בפריימריז עוד לפני שיעמוד מול המועמד הרפובליקני | אלו הדמויות הבולטות להחלפתו (עולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

לג'ו ביידן יש הרבה מאוד סיבות לשמוח. גם שמירה על הרוב בסנאט, גם הפסד לא כואב במיוחד בבית הנבחרים וכמובן יום הולדת 80 יחד עם זאת, באנו לעצור את החגיגה.

ביידן בסקרי הפופולאריות נמצא במקום בעייתי מאוד אפילו בתוך מפלגתו שלו - ועוד לפני שיוכל להתמודד מול המועמד הרפובליקני לנשיאות (האם זה יהיה טראמפ? אולי דה סנטיס?) ייאלץ ביידן להתמודד מול מומעדים דמוקרטיים. אלו האנשים שעשויים להתמודד מולו.

קאמלה האריס

סגניתו של ביידן כעת, ואולי בעוד כשנתיים תנסה להפוך לנשיאה הראשונה אי פעם של ארצות הברית. נגד האריס ביקורת ציבורית על התנהלות לשכתה, ולפי סקרים מסויימים הפופולאריות שלה נמוכה אפילו מזו של ביידן.

(הבית הלבן)

יחד עם זאת, האריס בת ה-58 נחשבת לרוח הצעירה בבית הלבן באופן יחסי לנשיא ביידן שחוגג בימים אלו 80. תומכיה טוענים כי הביקורת הנרחבת נגדה מגיעה ממניעים שובניסטים ולא ענייניים.

גווין ניוסם

מושל קליפורניה וכוכב עולה בתוך המפלגה הדמוקרטית. לאורך מגיפת הקורנה נחשב לאדם שניהל את המגיפה בצורה איכותית בתוך מדינתו - אך בהמשך פורסמה תמונה שלו אוכל במסעדה בניגוד לכללים.

ניסיום נחשב גם לקול בולט נגד המפלגה הרפובליקנית והצליח להביס את המועמד הרפובליקני בבחירות שנערכו לאחרונה שבהן הצליח להיבחר לכהונה שנייה.

פיט בוטיג'ג'

שר התחבורה של ארצות הברית והיה מועמד לנשיאות בפריימריז בהן ניצח הנשיא ג'ו ביידן. בוטיג'ג' עצמו פרש מהמירוץ בשלב מסויים ותמך בביידן שתגמל אותו במינויו לשר התחבורה.

מאז הפך לשר תחבורה, הפך מוכר יותר בזירה הארצית ונחשב לשר פופולארי יחסית למצב של הממשל הנוכחי.

ברני סנדרס

אם יש אדם שהופך את ביידן לצעיר הוא ברני סנדרס שמבוגר מהנשיא הנוכחי ביותר משנה. סנדרס נחשב לקול רדיקלי יחסית והסבירות שלו להבחר ולהיות מועמד הדמוקרטים נמוכה.

יחד עם זאת, סנדרס עצמו הצליח כמעט ולנצח את הפריימריז ולהיות ב-2016 מועמד המפלגה במקום הילארי קלינטון שהפסידה לדונלד טראמפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר