מוותר על האוצר

חבילת הפיצוי לדרעי: הפנים, התחבורה, הדתות והבריאות

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, הסכים ככל הנראה לוותר על משרד האוצר וראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, העניק לו חבילת פיצוי רחבה • כל הפרטים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי לאחר פגישת עם נתניהו, היום (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ממשלת נתניהו השישית: ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, נפגש הערב (שני) עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ועם יו"ר 'הציונות הדתית', בצלאל סמוטריץ', וניסה לקדם את הקמת הקולאיציה.

לאחר הפגישות נרשמה התקדמות משמעותית בשיחות המשא ומתן וככל הנראה אריה דרעי הסכים לוותר על משרד האוצר לטובת סמוטריץ' ובכך לסיים את המשבר המרכזי שעיכב את הקמת הקואליציה.

במקביל, נתניהו צפוי להעניק לדרעי חבילת פיצוי רחבה הכוללת את תואר סגן ראש הממשלה לצד משרד הפנים, משרד התחבורה, משרד הדתות, משרד הבריאות, משרד הנגב והגליל ומשרד התפוצות.

יצוין כי מטעם סיעת ש"ס צפויים לכהן לפחות חמשה שרים. לצד דרעי המועמדים הנוספים לתפקיד: ח"כ יעקב מרגי, ח"כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ יואב בן צור, ח"כ משה ארבל וח"כ חיים ביטון.

בתוך כך, מי שימונה ככל הנראה לתפקיד שר הביטחון הוא ח"כ יואב גלנט מ'הליכוד', שמונה בצהריים ליו"ר הזמני של ועדת חוץ וביטחון. כמו כן, ייתכן ו'הציונות הדתית' תקבל תפקיד שר במשרד הביטחון שיהיה אחראי על ההתיישבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר