ראשי סניפים מאיימים

זעם ב'דגל התורה': "לא נשאר לנו כלום, יום הדין הגיע"

פעילים ב'דגל התורה' זועמים הערב בעקבות השלל הקטן שקיבלה 'דגל', ומשגרים איום לפוליטיקאים: "זה יום הדין שלכם, עד עכשיו חשבנו שאתם פועלים בשקט, אבל מתברר שדרעי לקח לכם הכל" (חדשות)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
גפני מגיע שבוע שעבר לשיחות המו"מ (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ממשלת נתניהו השישית: בזמן שצוותי המו"מ של יהדות התורה והליכוד יושבים הערב (שני) לסגור קצוות, התברר כי ל'יהדות התורה', כמעט ולא נשארו תיקים, לעומת השלל הגדול שקיבלו שאר המפלגות.

כזכור וכפי שדווח מוקדם יותר הערב ב'כיכר השבת', יו"ר ש"ס הצליח לקבל חבילת פיצוי רחבה הכוללת את תואר סגן ראש הממשלה לצד משרד הפנים, משרד התחבורה, משרד הדתות, משרד הבריאות, משרד הנגב והגליל ומשרד התפוצות ועוד ראשות ועדה, זאת בשל הויתור על תיק האוצר לסמוטריץ'.

גם 'הציונות הדתית' קיבלה את מבוקשה וכן הרשימה של בן גביר, מי שנותרו מאחור - זו מפלגת יהדות התורה, שנכון לעכשיו, היא מקבלת את משרדי השיכון, שוויון חברתי וירושלים בלבד.

מי שזועמים ושיגרו בדקות האחרונות הודעות נזעמות לתקשורת - אלו מפלגת יהדות התורה, שנמצאת כעת במו"מ על חוקי הגיור והגיוס עם הצוותים של הליכוד וככל הנראה לא עודכנה על החלוקה המסתמנת.

ראשי סניפים ב'דגל התורה' מאיימים ואומרים בשיחה עם 'כיכר השבת': "נעשה הכל על מנת למנוע את הקטסטרופה הזו, זה פשוט מחדל שלא ייאמן. איפה תיק התחבורה? סוכם שזה יהיה בידי יהדות התורה וכבר תכננו תוכניות ומה עם שאר התיקים החשובים לנו?".

"אפשר לגנוז את כל התוכניות - דרעי מכר אותנו, כולם מתמקחים ומקבלים תיקים בכירים ורק דגל התורה מוותרת על הכל והיא תקבל אולי תיק עלוב אחד. אנחנו מודיעים לחברי הכנסת, זה יום הדין שלכם, אתם חייבים למממש את המנדט שהציבור נתן לכם באופן מיידי, אחרת אנחנו נצא למאבק".

עוד אומרים ראשי הסניפים: "עד עכשיו ישבנו ושתקנו, כי הבטיחו לנו שמנהלים מו"מ רציני מאחורי הקלעים, עכשיו אנחנו רואים שמוכרים אותנו, לא נשתוק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר