"לא העזנו לספר"

כיפה ושהחיינו: כך פתח ביסמוט את נאום הבכורה שלו בכנסת

בועז ביסמוט מהליכוד פתח את נאום הבכורה שלו בכנסת בברכת שהחיינו כשכיפה לראשו. בהמשך חלק זיכרונות מילדותו במשפחה ליכודניקית (TV)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
ביסמוט במליאה, היום (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

חבר הכנסת החדש מטעם הליכוד, בועז ביסמוט, נשא היום (שני) במליאת הכנסת את נאום הבכורה שלו. הוא פתח בברכת "שהחיינו" בשם ובמלכות כשכיפה לראשו. הנוכחים באולם השיבו "אמן".

בין היתר סיפר בדבריו על החיים של משפחה ליכודניקית בתל אביב בשנות השבעים, על אביו שנפטר ועל המנדט שהליכוד קיבל במטרה "לבצע את התיקונים הנדרשים".

"הורי עלו מטוניס לארץ ישראל, בדרך עברו בצרפת. אבי לא זכה לראותני כאן, הוא חסר לי, אבל ממנו למדתי מהי מסירות נפש למען ארצנו ומולדתנו". על החיים כילד סיפר: "לא העזנו לספר בחוץ שהצבענו ליכוד".

"כדמוקרטים, אנחנו מצווים לשמור על זכויות המיעוט ולהגן עליו מפני "עריצות הרוב", וכך נמשיך לעשות במסורת הליברלית של הליכוד", אמר ביסמוט. "עם זאת, אסור להגיע למצב שבו הרוב סובל מ"עריצות המיעוט", גם אם המיעוט עוטֶה גלימת משפט.

"לשם כך עלֵינו לתקן את הראוי לתיקון ולהשיב את האיזונים והבלמים בין שְׁלוֹש הרָשויות. נעשה זאת בזהירות ובאחריות גדולה, מפני שבבחירות הללו קיבלנו מנדט ברור מן הריבון הוא העם, לבצע את התיקונים הדרושים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר