הבכיר מתריע

האיום האיראני? "נתניהו ייחטף ויולבש בבגדים של עבדים"

במהלך לוויות של חיילי משמרות המהפכה - שנהרגו בהפגנות, נאם המפקד ואמר, כי הם מקווים שמהר מאוד הם השתלטו על ההפגנות ושיגר איום לכיוון נתניהו: "נתפוס אותו ונלביש אותו בבגדי עבדים" (חדשות בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נתניהו, בשבוע שעבר בירושלים (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בצל ההפגנות הסוערות במדינת הקיצונית, בכיר במשמרות המהפכה מאיים על ישראל והפעם בדרך שונה - לחטוף את נתניהו ולהלביש אותו בבגדי עבדים.

על פי הדיווח ב'ג'רוזלם פוסט', בכיר במשמרות המהפכה של המשטר האיראני, מוג'טאבה פאדה, אמר אתמול: "נתניהו חושב שההפגנות באיראן יובילו להפלת השלטון והוא יבוא לבקר במדינה".

"אך אנחנו ננצח את ההפגנות ונשתלט שוב על המדינה. אנחנו נצעיד את ראש ממשלת ישראל נתניהו לאיראן כשהוא לבוש בבגדי עבדים".

אותו בכיר חזר שוב ואמר במהלך לוויה של חיילי משמרות המהפכה שמתו במהלך ההפגנות הסוערות: "מדינת ישראל היא מדינה בעייתית, יש לה משטרה של רוצחי ילדים".

יצוין, כי המהומות באיראן מוסיפות להיות קטלניות, ומוקדם יותר היום דווח כי יותר מ-300 בני אדם נהרגו במהלך "הפגנות החיג'אב" באיראן. כך מסר הנציב העליון של האו"ם לזכויות אדם, וולקר טורק. הוא הוסיף על פי סוכנויות הידיעות כי חומרת המצב בטהרן היא "קריטית" לאור השימוש של כוחות הביטחון האיראניים בירי אש חיה לעבר המפגינים.

הדברים נאמרו בעת תדרוך לעיתונאים, שקראו לרשויות באיראן "לתת מענה לדרישת העם לשוויון, כבוד וזכויות, במקום להשתמש בכוח לא פרופורציונלי על מנת לדכא את ההפגנות".

כזכור, המהומות פרצו לפני כחודשיים, בעקבות מותה של הצעירה הכורדית-איראנית מהסא אמיני שהוכתה בידי כוחות הביטחון האיראניים. אמיני בת ה-22 נעצרה על-ידי משטרת המוסר האיראנית בטענה שלא עטתה כראוי את כיסוי הראש שלה, ואחרי שלושה ימים מתה מפצעיה בבית החולים.

כזכור, בשבוע שעבר, קבוצת מפגינים העלו באש את ביתו של האייתוללה רוחאללה ח'ומייני, מייסד המהפכה האסלאמית באיראן, אשר המשטר השולט כיום ממשיך את דרכו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר