"ישראל מתעוררת לבוקר קשה"

הפיגוע המשולב בירושלים • תגובות הפוליטיקאים

רה"מ המיועד נתניהו: "מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב" • יו"ר 'יהדו התורה' גולדקנופף: "ישראל מתעוררת לבוקר קשה מאוד שמזכיר לכולנו את המציאות בה אנו חיים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
זירת הפיגוע, הבוקר (צילום: חיים גולדברג)

במערכת הפוליטית מגיבים הבוקר (רביעי) לפיגוע המשולב בכניסה לירושלים ובצומת רמות בעיר, מתפללים לשלום הפצועים ומחזקים את ידי כוחות הביטחון.

ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו: "מתפלל לשלום הפצועים בפיגוע המשולב הבוקר בירושלים ומחזק את ידי כוחות הביטחון שפועלים בשטח".

יו"ר יהדות התורה, ח"כ יצחק גולדקנופף: "ישראל מתעוררת לבוקר קשה מאוד שמזכיר לכולנו את המציאות בה אנו חיים. ראשית כל, אני מבקש מכל מי שיכול לשאת פרק תהילים לרפואת הפצועים.

"הבוקר הזה מזכיר לנו כי בתוכנו חיים חיות אדם צמאי דם המבקשים להורגנו. הממשלה החדשה תידרש לצעדים מיידיים להשבת ההרתעה והבטחון לתושבי ישראל. המצב שנוצר בשנה וחצי האחרונות הוא בלתי נסבל".

יו"ר 'עוצמה יהודית', ח"כ איתמר בן גביר, השר לביטחון פנים המיועד: "בדרכי לזירת הפיגוע הקשה והכואב בירושלים, בו מטען חבלה שהתפוצץ בתחנת אוטבוס מחזיר אותנו למעשה לתקופת האינתיפאדה הארורה. הגיע הזמן לפעול בנחישות ויד קשה נגד המחבלים, הגיע הזמן לעשות סדר במדינה. בשעה קשה זו מתפלל עם כל עם ישראל, להחלמתם השלימה של הפצועים בפיגוע".

האלוף (במיל') ח"כ יואב גלנט: בבוקר קשה זה אנו מקבלים תזכורת כואבת לאכזריותם של גורמי הטרור. ‏כך זה לא יכול להימשך - חיוני להחזיר את ההרתעה ומיד. ‏איחולי החלמה לפצועים. ‏נרדוף ונשיג את אויבינו".

ח"כ ניר ברקת: "מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הנפגעים בפיגועים הבוקר בירושלים. המלחמה בטרור נמשכת כל העת ומול המחבלים עלינו לפעול ביד ברזל. אני סומך על כוחות הביטחון שידעו להגיע למחבלים ולגבות מהם מחיר. אני קורא לתושבים להיות עירניים ולשמור על שגרה ולא לתת לטרור להרתיע אותנו".

יו"ר 'הציונות הדתית', ח"כ בצלאל סמוטריץ': "בוקר קשה בירושלים. מחזיר אותנו אחורה למראות שהמח זוכר אבל הלב רוצה לשכוח. בשעה זו אני מבקש רק לשלוח רפואה שלמה לפצועים וחיזוק וחיבוק גדול לכוחות הביטחון".

ח"כ נעמה לזימי, מפלגת העבודה: "התעוררנו לבוקר כואב עם עוד פיגוע אכזרי בירושלים וחטיפת גופותו של צעיר ישראלי, טירן פרו, שנהרג בג׳נין. מתפללת להחלמתם המהירה של הפצועים וסומכת על כוחות הביטחון שיתפסו בהקדם את המחבלים, ויחזירו את גופתו של פרו לישראל. נעשה הכל בשביל להבטיח שנחייה כאן בשלום וביטחון".

ח"כ יואב בן צור מש"ס: "הפיגועים הרצחניים הבוקר בעיר הבירה מחזירים אותנו לתופת והימים הקשים והמדממים באינתיפאדה השנייה. לצערי, כוח ההרתעה נשחק לחלוטין, מיום ליום הטרור מרים ראש ובתעוזה רבה מכה בנו ללא רחם.

"דם יהודי אינו הפקר, אני קורא למערכת הביטחון הגיע העת לפעול בנחישות ובעוצמה, לצאת במבצע רחב היקף מול אותם מחבלים צמאי דם, ולבוא איתם חשבון. בשעות כואבות אלו מחזק את משפחות הפצועים ומתפלל לרפואתם ולהחלמתם במהרה".

ח"כ בועז ביסמוט מ'הליכוד': "אני שולח איחולי רפואה שלמה לפצועים ומחזק את הלוחמים וכוחות הביטחון בפעילותם לתפוס את מבצעי הפיגוע".

ח"כ מתן כהנא מ'המחנה הממלכתי': "עם ישראל מתעורר לבוקר קשה בירושלים. אני סומך על כוחות הביטחון שלא ינוחו עד שיבואו חשבון עם בני העוולה שבצעו את הפשע הזה. מתפלל להחלמתם המלאה של הפצועים. אל נא רפא נא להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר