"נחזיר את הגופה"

גנץ בפיקוד מרכז: "זמנם של מבצעי ומממני הפיגועים קצוב"

שר הביטחון היוצא קיים לפני שעה קלה הערכת מצב בפיקוד מרכז, והתייחס לפיגוע המחריד בירושלים ולחטיפת גופתו של טירן פרו, ואמר: "זמנם של מבצעי הפיגועים, מתכנני הפיגועים, ומממני הפיגועים קצוב" | צפו (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום וידאו- ניקול לסקבי, משרד הביטחון. תמונה - אלעד מלכה. )

שר הביטחון בני גנץ קיים לפני שעה קלה (רביעי) הערכת מצב בפיקוד המרכז - בנוגע להסלמה והפיגוע הנורא בירושלים - יחד עם סגן הרמטכ"ל אלוף אמיר ברעם, מפקד פיקוד מרכז אלוף יהודה פוקס ומתאם פעולות הממשלה בשטחים אלוף רסאן עליאן.

גנץ אמר בישיבה: "אנחנו ביממה קשה - אני מבקש למסור תנחומים למשפחתו של הנער שנרצח הבוקר בירושלים ויחד עם כל עם ישראל אני מתפלל להחלמת הפצועים".

לדברי גנץ: "יש באזור גורמים רבים שמנסים לערער את היציבות – אנחנו פועלים מולם כל העת בכלל הזירות. זמנם של מבצעי הפיגועים, מתכנני הפיגועים, ומממני הפיגועים קצוב".

"יש לנו צבא, משטרה ושירות ביטחון מצוינים", טען – שידאגו לשים עליהם את ידיהם, ולהמשיך בסיכול הטרור. בכל מקום, בכל זמן ובכל אמצעי.
אנחנו פרוסים באופן רחב בכל השטח – ומגבירים את הפעילות המודיעינית ומרחיבים את היקף הכוחות בשטח בכדי לשמור על הביטחון של אזרחי ישראל״.

בנושא חטיפת גופתו של טירן פרו אמר: ״אנחנו נמצאים משעות הלילה במאמץ מקיף להשבת גופתו של טירן פרו ז״ל שנפגע אמש בתאונת דרכים ושגופתו נחטפה מבית החולים בג׳נין.
יש לי ציפייה חד משמעית מהרשות הפלסטינית על מנגנוני הביטחון שלה לפעול להחזרת גופתו לאלתר. מדובר בסוגיה הומניטרית בסיסית.
בכל דרך, ישראל מחויבת להשיב את טירן למשפחתו, וכך יהיה״.

פיגוע בירושלים • סיקור נרחב >>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר