חוזרים לשלטון

ש"ס לקראת חתימת הסכם קואליציוני | התיקים שתקבל

יו"ר ש"ס, אריה דרעי, והשר לשעבר אריאל אטיאס נפגשו אחר הצהריים עם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, והצדדים לקראת חתימת הסכם קואליציוני • כל הפרטים (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
דרעי ונתניהו (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ממשלת נתניהו השישית: התקדמות משמעותית בשיחות המשא ומתן בין תנועת ש"ס למפלגת 'הליכוד' ולדברי בכירים במחנה הימין - ייתכן והצדדים יחתמו על הסכם קואליציוני עוד הערב (רביעי) או מחר בשעות הבוקר.

בצהריים נפגשו יו"ר ש"ס, אריה דרעי, והשר לשעבר, אריאל אטיאס, עם ראש הממשלה המיועד, בנימין נתניהו, והצדדים הצליחו להתקדם משמעותית בשיחות המשא ומתן.

על פי המסתמן, דרעי יכהן כשר הפנים והבריאות בשנתיים הראשונות לממשלה ולאחר מכן יחליף את בצלאל סמוטריץ' במשרד האוצר. כמו כן, דרעי צפוי לכהן כממלא מקום ראש הממשלה, תואר שנתניהו הסכים להעניק לאחד משריו לראשונה מאז החל לכהן כרה"מ.

תיקים נוספים שש"ס צפויה קבל: משרד הרווחה, משרד הדתות, משרד פריפריה נגב גליל - עליו עדיין יש מחלוקת עם איתמר בן גביר ומשרד נוסף, ככל הנראה משרד התפוצות.

לדברי בכיר בש"ס המעורב במשא ומתן: "אנחנו קרובים מתמיד לחתימת הסכם עם הליכוד, המחלוקת האחרונה שנותרה היא על משרד הפריפריה נגב וגליל. דרעי לא מתכוון לוותר על התיק, הוא זה שיצר את התיק הזה ולכן אין סיבה שיילך לבן גביר".

מטעם סיעת ש"ס צפויים לכהן לפחות חמשה שרים. לצד דרעי המועמדים הנוספים לתפקיד: ח"כ יעקב מרגי, ח"כ מיכאל מלכיאלי, ח"כ יואב בן צור, ח"כ משה ארבל וח"כ חיים ביטון. כמו כן, ייתכן והשר לשעבר יעקב אביטן יחזור תפקידו במשרד הדתות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר