גל הטרור נמשך

באופן רשמי: הדריסה בבאר שבע מוגדרת כפיגוע טרור

לאחר החקירה, הנהג שדרס היום צעיר בבאר שבע כשעלה על המדרכה עם רכבו מואשם על ידי המשטרה בחשד לניסיון לרצח בנסיבות של מעשה טרור (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: מד"א)

מהמשטרה נמסר כי החשוד באירוע הדריסה היום (חמישי) ברח' אילן רמון בבאר שבע, תושב רהט כבן 39, יובא מחר מהלך הבוקר בפני בימ"ש השלום באשקלון בחשד לניסיון לרצח בנסיבות של מעשה טרור על פי סע' 305 לחוה"ע ו 37 א' לחוק המאבק בטרור.

כזכור, מוקדם יותר היום ברחוב אילן רמון באזור הטכני בבאר שבע, נפצע הולך רגל כבן 18, שמצבו מוגדר בינוני ממכונית שעלתה על המדרכה. בתחילה היה רק חשד כי מדובר באירוע טרור אך כעת הדבר הוכרז באופן רשמי.

בתיעוד שפורסם ממצלמות האבטחה באזור, נראה נהג הרכב מתקרב למעבר החצייה עולה על המדרכה, מאיץ ולוקח עמו את הצעיר על הרכב, לאחר שהצעיר נפל, הוא המשיך בנסיעה.

זירת התאונה - מ-2 מצלמות אבטחה שונות

מדוברות בית החולים סורוקה נמסר: "לחדר הטראומה במלר"ד סורוקה פונה נער בן 18 לאחר דריסה. לאחר ייצוב מצבו בחדר טראומה הועבר לחדר ניתוח. הוא סובל מפגיעת גפיים ומצבו מוגדר בינוני".

שמואל טוויל וזאבי שיינין חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בהולך רגל שנפגע מרכב. הענקנו לו בזירה סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים סורוקה כשהוא סובל מחבלות ופציעות קשות בגפיים".

ד"ר דן שוורצפוקס, סגן מנהל סורוקה מרכז רפואי ומנהל המיון הפנימי, מספר על מצב הפצוע

חובשי מד"א ליאור פז ורון-אל ישראלי שהגיעו לזירה מסרו: "כשהגענו ראינו את הפצוע שוכב כשהוא בהכרה מלאה וסובל מחבלה בגפיים. סיפרו לנו שהוא נפגע מרכב שעלה על המדרכה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותו לבית חולים כשהוא במצב בינוני".

במשטרת ישראל אומרים: "קיבלנו דיווח כי רכב פרטי פגע בהולך רגל ברחוב אילן רמון והמשיך בנסיעה עד שהפסיק נסיעתו לאחר כמה עשרות מטרים. על פי גורמי רפואה הולך הרגל נפצע באורח קל- בינוני. נהג הרכב נעצר ונלקח אף הוא לטיפול רפואי. נפתחה חקירה.

התיעוד המשטרתי מהזירה (דוברות המשטרה)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר