הצהרה מפתיעה

איראן התחייבה: לא נבצע פיגועים נגד ישראל בשטח תאילנד

המדינה המהווה יעד פופולארי למטיילים ישראלים פנתה לאיראן שתאשרר את ההתחייבות לא לבצע פיגועים נגד ישראלים בשטחה, וזו נעתרה (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
תאילנד (צילום: shutterstock)

ממשל האייתוללות בטהרן התחייבה בפני ממשלת תאילנד כי לא תבצע פיגועים נגד ישראלים בשטחה. ממשלת תאילנד עדכנה את ישראל על כך לאחרונה. כך לפי חשיפת 'וואלה' מפי שני בכירים ישראלים המעורבים בסוגיה.

תאילנד נחשבת ליעד מרכזי לתיירות עבור ישראלים רבים. בשנים האחרונות ניסו לא אחת פעילים מאיראן לבצע פיגועים בתאילנד כנגד ישראלים.

בחודשים האחרונים נעשו ניסיונות לפגוע בישראלים במדינות שונות, בעיקר בטורקיה, בעקבות שורת חיסולי הבכירים באיראן, שיוחסו לישראל.

ההצהרה המפתיעה לממשלת תאילנד מגיעה לאחר שבכיר במשרד החוץ של תאילנד נפגש בטהרן עם בכירים איראנים וביקש מהם שיאשררו את ההתחייבות הוותיקה כי לא יתקפו מטרות ישראליות על אדמת תאילנד.

לפני מספר ימים נפגש בבנגקוק בכיר משרד החוץ המקומי עם ראש המערך המדיני במשרד החוץ הישראלי, עליזה בן נון, ועדכן אותה על ההתחייבות. כך לפי הדיווח ב'וואלה'.

בתגובה לפרסום אמר דובר משרד החוץ עמנואל נחשון כי "איננו מתייחסים בתקשורת לתכנן של שיחות דיפלומטיות". גם שגרירת תאילנד בישראל פאנאבה צ'נדרארמיה אמרה כי הפרטים בידיעה ב'וואלה' אינם נכונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר