האבטחה תתוגבר

"פושע", "לא רצוי": מחאה נגד הרצוג לקראת ביקורו בבחריין

ביקורו של הנשיא יצחק הרצוג במדינה הערבית בחריין לא יתבטל בעקבות מודעות המחאה שהופצו נגדו, אבל מעגל האבטחה יתוגבר (העולם הערבי)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

במדינת בחריין, בה אמור הנשיא יצחק הרצוג לבקר בשבוע הבא, נשמעו איומים מרומזים על חייו לאחרונה וקריאות מחאה אליו שלא להגיע. בעקבות כך יתגברו את אבטחתו.

לפי הדיווח של ירון אברהם בחדשות 12, באחת ממודעות המחאה שפורסמו בבחריין נגד הרצוג נכתב "אתה לא רצוי" בשלוש שפות - עברית אנגלית וערבית - כאשר תחת תמונתו נכתב "פושע". במודעה אחרת נכתב בערבית נגד הנורמליזציה עם ישראל.

כאמור, המחאות הללו משפיעות על מעגלי האבטחה של הנשיא וזו תתוגבר. בלשכת הנשיא מסרו כי הביקור לא יבוטל אבל האבטחה אכן תתוגבר. כך לפי N12.

הביקור של הרצוג צפוי להתקיים בשבוע הבא בי' בכסלו. הוא ייפגש עם מלך בחריין ולאחר מכן ימריא לאבו-דאבי שם ייקח חלק בכנס החלל של נשיא איחוד האמירויות.

הביקור נערך בהזמנת מלך בחריין, חמד בן עיסא אאל ח'ליפה. בביקורו יבקר הנשיא בבירה מנאמה שם יערוך פגישות עם המלך, בכירים בממלכה, חברי הקהילה היהודית ויבקר ברשות לפיתוח כלכלי לצד גופים כלכליים ישראליים.

הנשיא יצחק הרצוג יהיה הנשיא הישראלי הראשון לבקר בבחריין. למחרת ימריא הנשיא לאיחוד האמירויות, שם ישתתף בכנס החלל שיערך באבו דאבי ויפגש עם נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד אאל נהיאן. זו תהיה פגישתם הרביעית של נשיא המדינה ונשיא איחוד האמירויות מאז כניסתו לתפקיד. בביקור, ידונו המנהיגים בהידוק היחסים, בחשיבות השלום ובהרחבת שיתוף הפעולה בין המדינות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר