אין תיאום

בצלאל סמוטריץ' ובן גביר כבר לא: נפסק הקשר עם הליכוד

סמוטריץ' ובן גביר שרצו תחת רשימה אחת בבחירות האחרונות, נפרדו אחרי הבחירות, וכל סיעה מנהלת מו"מ לבד. דיווח: למרות ההסכם בין המפלגות להיות בתואמים מול הליכוד - ההסכם הופסק (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
סמוטריץ' ובן גביר בימים אחרים (צילום: פלאש 90)

חברי הכנסת בן גביר וסמוטריץ', רצו בבחירות האחרונות תחת רשימה אחת, לאחר הבחירות הם נפרדו, אך סיכמו כי הם ינהלו את המו"מ מול הליכוד בתיאום, אך התיאום הזה נפסק.

על פי הדיווח הבוקר (חמישי) ב'כאן חדשות', הקשר בין סמוטריץ' לבן גביר נותק בימים האחרונים, ותיאום העמדות בין השניים אל מול הליכוד נפסק.

על פי הדיווח, לאחרונה השיחות בין השניים הלכו והתמעטו עד שנפסקו לגמרי. כאשר נכון להיום הקשר מול הליכוד של כל מפלגה מתקיים באופן נפרד וגם מערכת היחסים בין השניים במצב פחות טוב.

כזכור וכפי שדווח, כבר אתמול סגרו ב'ציונות הדתית' מול הליכוד את נושא התיקים, כאשר בין היתר תקבל המפלגה; המנהל האזרחי וכל הסמכויות האזרחיות הנלוות בתחום ההתיישבות ביהודה ושומרון, הוסכם על רוטציה בין הציונות הדתית וש"ס בתיקי האוצר והפנים, ועל כך שבחצי השני של הקדנציה מפלגתו של סמוטריץ תקבל לידיה את תיק התחבורה או את תיק החינוך.

במקביל דווח על עוד הישג, ובתוך חודשיים יחוברו היישובים בהתיישבות הצעירה לחשמל ומים, כאשר אחרי שנה יוכשרו היישובים שנבנו על אדמות מדינה.

המהלכים יהיו ככל הנראה כפופים לוועדת שרים שנתניהו יפקח עליה, אך ההסכם בין המפלגות יכלול התחייבות כתובה ללוחות זמנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר