נשלל המניע הלאומני | פרסום ראשון

היעדרות מוישי קליינרמן: התערבות השב"כ והחיפושים בעולם; הפרטים החדשים

חשיפת 'כיכר': במהלך חקירת ההעלמות של הנער מוישי קליינרמן, השב״כ התערב בחקירה ושלל שמדובר באירוע על רקע לאומני | החקירה כיום מנוהלת על ידי ימ״ר ש״י ומתמקדת במישור המודיעיני | לראשונה מאז שהוטל צו איסור פרסום בתיק המשטרה לא ביקשה להאריכו שוב (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
מעצר אחד החשודים | ארכיון (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

אחרי 250 יום בהם לא ידוע היכן נמצא הנער מוישי קליינרמן, לראשונה המשטרה לא ביקשה להאריך שוב את צו איסור הפרסום בתיקף, זאת אחרי שישה חודשים שעל פרטי החקירה היה צו איסור פרסום שנחתם על ידי בית משפט השלום בירושלים.

הפרטים החדשים:

במהלך חקירת ההיעלמות, עלה חשד כי אולי מדובר באירוע על רקע לאומני, ובשל כך גם השב"כ התערב בחקירה. שירות הביטחון הכללי הגיע במהלך החקירה להבנה כי האפשרות של אירוע לאומני נשלל.

בנוסף, במהלך החקירה עלה חשד כי אולי הנער מוישי קליינרמן נמצא בכלל מחוץ לישראל, ובשל כך, חוקרי היחידה המרכזית שמנהלים עד היום את התיק יצרו קשר עם גורמי משטרה בעולם שסייעו לשלול את החשש כי הנער נמצא בחו"ל.

במהלך החקירה נעצרו על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז שי מספר חשודים שנחקרו בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער, חלקם אף הובאו לדיונים בבית משפט לקראת הארכת מעצרם, אבל כולם כבר שוחררו.

לצד זאת, ביחידה המרכזית של מחוז שי ממשיכים לחקור את הפרשה ולא מרפים. בימים אלה החקירה מתמקדת במישור המודיעיני, זאת אחרי חודשים במה השקיע מאמצים רבים של חיפוש בשטח.

מפקד מחוז ש״י, ניצב עוזי לוי שמר במהלך כל החקירה על קשר רציף עם משפחת קליינרמן ושומר על הקשר הזה גם היום.

לצד ההתמקדות במישור המודיעיני, אנשי יחידת הכלבנים מתמקדים בחיפושים בשטח כפי שעושים בחודשים האחרונים.

לפני כחודש אמר אהרון שטרייכר, דובר יכ"ל, כי "יש עוד הרבה מה להשלים היערות שבגזרת מירון. מקווים שנוכל להגיע אליו ואנחנו מקווים ומתפללים לזה".

"כלבני יכ"ל פועלים מהיום הראשון של החיפושים עם אפליקציה ייחודית, שפותחה על ידי היחידה, שמסמנת את השטחים שכבר נסרקו, מי הסורק באיזה אמצעי והיכן נשאר לסרוק", נמסר.

"המשימה טרם הושלמה. אנו פונים לציבור: כל היודע דבר אשר עשוי לסייע באיתורו מתבקש ליצור קשר עם מוקד יכ"ל: 0544876709", הוסיפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר