התופעה נמשכת

שני ערבים שהשפילו חרדים ב'טיקטוק' - נעצרו

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עצרו שני צעירים ערבים שעל פי החשד צילמו והפיצו ב'טיקטוק' סרטוני השפלה של חרדים (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, עצרו הבוקר (שני) שני צעירים תושבי מזרח ירושלים שעל פי החשד צילמו והפיצו סרטונים ברשת החברתית בעלי תוכן משפיל כלפי עוברי אורח חרדים שנקלעו בדרכם.

במקרה הראשון, אתמול, הגיע לידי המשטרה סרטון שהופץ ובו נראה אזרח חרדי שהושפל על ידי חשוד ערבי בעת שחלף ברחוב.

בפעילות חקירתית מהירה של ימ"ר ירושלים נעצר החשוד במעשה היום לפנות בוקר. מדובר בתושב שכונת א-טור שבמזרח ירושלים בשנות ה-20 לחייו, והוא הועבר לחקירה. החשוד יובא בהמשך היום לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

ההשפלה בטיקטוק, שנחשפה בסוף השבוע

במקרה נוסף, בעקבות סרטון שהופץ ברשת בו נצפה אזרח חרדי המושפל גם כן על ידי ערבי, בפעילות אף היא של בלשי הימ"ר נעצר לחקירה צעיר תושב שכונת ראס אל-עמוד כבן 18. חשוד זה יובא מחר לבימ"ש לטובת דיון בהארכת מעצרו.

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל ומחוז ירושלים בפרט, תמשיך בפעולות ניטור יזומות לצד איתור פרסומים פוגעניים ברשתות החברתיות השונות, ותפעל לאיתור חשודים במעשים משפילים ומביכים אלו, ותמצה עמם את הדין".

בתוך כך, המשטרה ביקשה היום להאריך פעם נוספת את מעצרם של שני הערבים שנעצרו בסוף השבוע בחשד שהשפילו את היהודי החסידי שעבר בעיר העתיקה ירושלים.

המותקף, הגיע אמש שוב לתחנת המשטרה יחד עם מפקד זק"א ירושלים בנצי אוירינג להמשך מסירת העדות על מסע ההשפלה שחווה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר