תמיכה בטרור?

בגלל היהודים וישראל: חברי פרלמנט יחקרו את ה-BBC

ניצחון לעיתון היהודי הג'ואיש כרוניקל שבעקבות עצומה שלו הפרלמנט הבריטי יחקור את התנהלות תאגיד השידור הבריטי בערוץ בערבית שלו (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
משרדי ה-BBC (צילום: שאטרסטוק)

קבוצה חוצת-מפלגות של חברי פרלמנט ובית הלורדים בבריטניה פתחה בחקירת הסיקור של תאגיד השידור הבריטי, ה-BBC, בכל הנוגע ליהודים ולישראל בעיקר בערוץ הערבי של התאגיד.

הוועדה, שבה חברים גם מנהל בכיר לשעבר בדימוס ב-BBC ושר לשעבר, נפתחה לאחר שעצומה של העיתון הבריטי-יהודי "ג'ואיש כרוניקל" השיגה יותר מ-10,000 חתימות כנדרש בחוק הבריטי שמחייב טיפול פרלמנטרי אם עצומה משיגה את מספר החתימות הדרוש.

ה"ג'ואיש כרוניקל" טען, כי חשף בשנה החולפת מספר רב של "כשלי עריכה" ב-BBC בכלל ובערוציו בשפה הערבית בפרט. העיתון הצביע על מינויו השנוי במחלוקת של עבדל ברי עטוואן כפאנליסט בערוץ, אדם שתמך בטרור וקרא למחבלים "קדושים" ולפיגועים - "ניסים".

עטוואן גם אמר בעבר כי הוא תומך בדבריו של אבו מאזן שלא מוכן להתנצל על רצח הספורטאים הישראלים במינכן וההשוואות שלו של פעילות ישראל למעשי הנאצים בשואה.

ב-BBC סירבו להתייחס לפניות העיתון ולכן נפתחה העצומה, שכאמור תביא לפתיחת החקירה כבר בחודש הקרוב שמסקנותיה יפורסמו במהלך השנה הבאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר