ריאיון מטלטל

גיטי קליינרמן חושפת את התחושות הקשות: "לא ישנה בלילות. אם אמשיך לדבר אפרוץ בבכי"

לאחר הדיווחים על התחדשות החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן בן ה-16, תושב ברכפלד שבמודיעין עילית, האמא, גיטי קליינרמן חושפת מעט מהרגשות האופפות את בני משפחתה ואותה מאז היעדרותו (חרדים)

איצלה כץ | כיכר השבת |
חוששת לפרוץ בבכי. גיטי קליינרמן (צילום: דוד כהן/פלאש 90)

החיפושים אחר מוישי קליינרמן התחדשו הבוקר (שני) באזור הר מירון ויחד עמם התחדשה התקוה בבית משפחת קליינרמן, אולי הפעם החיפושים יגלו קצה חוט כלשהו ולא יעלו חרס.

בראיון שהעניקה היום (שני) גיטי קליינרמן לאסתי פרז ברשת ב', סיפרה אימו של מוישי על המידע שהוביל להתחדשות החיפושים וגם חשפה מעט על הרגשות, הגעגועים וההתמודדות היומיומית עם היעדר בלתי נתפש של מעל 260 של נער בסך הכל בן 16.

"זה חיים שהם לא חיים" פותחת גיטי את הראיון. "חיים של הישרדות. ימים. שבועות. חודשים". גיטי נשאלת על מקור המידע שהוביל לחידוש החיפושים אחר בנה. "גיסי הביא לנו מידע חדש" חושפת גיטי. "הוא הביא בעצם מידע על אזור חדש. הצלבנו את המידע שלו עם המשטרה והיא זו שהכריעה: הולכים על האזור הזה בכל הכוח".

"המידע החדש מצביע על סבירות שהוא נמצא שם" חושפת אימו של מוישי את המעט שהיא רשאית לחשוף. גיטי לא מתרגשת מרמת המהימנות של המידע. "בשלב הזה אנחנו בודקים גם כיוונים של מידעים שאינם ברמת האמינות הגבוהה ביותר, אך ברור שיש למידע החדש רמת מהימנות טובה שהמשטרה שמחה על האינדיקציה שהוא מביא איתו".

גיטי תיארה את החיים של משפחת קליינרמן מאז גילו כי בנם בן ה-16 נעדר: "אני חושבת שלא ישנתי ב260 הימים האחרונים אפילו לילה אחד ברצף" חשפה ברגע מטלטל. "אם אמשיך לתאר את עצמת הגועוע שלי כלפיו, אני חוששת שאפרוץ בבכי".

גיטי הודתה למשטרה ולכוחות בשטח שמרכזים את החיפושים: "ברור שכאמא אני רוצה את הכי טוב. אבל מה שהם נותנים זה המון. עם כל הרגש. עם הטכנולוגיות הכי חדשות. הלוואי והפעם הם ימצאו את קצה החוט שאנחנו כל כך נאחזים בו" סיכמה גיטי.

"אם היית יכולה לומר לו משהו אחד, מה היית אומרת לו?" הייתי אומרת לו שאני אוהבת אותו בכל נימי נפשי", השיבה גיטי. "אנחנו מאמינים שכל מה שהקדוש ברוך הוא גוזר עלינו זה הכי טוב בשבילינו. מקווים לטוב".

החיפושים אחר מוישי קליינרמן במירון (צילום: דוד כהן/פלאש 90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר