המתקפה נגד החרדיות

"שלחת ביריונים להטריד; היית ונשארת איש חלש" • נתניהו ולפיד בקרב האשמות סוער

ראש הממשלה היוצא וראש הממשלה המיועד בקרב מתקפות סוער ברקע השפלת הנערות החרדיות מבני ברק בגן השעשועים בעיר רמת גן (אנשים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
נתניהו ולפיד, בשבוע האחרון (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

קרב מתקפות סוער הערב (שני) בין ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד ובין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו, בעקבות הסתה נגד קבוצת ילדות חרדיות ברמת גן.

נתניהו האשים את לפיד וליברמן ב"הסתה פרועה נגד הציבור החרדי", שנתנה או אותותיה לדברים הקשים, ובתגובה תקף אותו לפיד בחרפות: "היית ונשארת איש חלש".

הדברים הגיעו בעקבות קריאות של אישה, תושבת שכונת מרום נווה ברמת גן, כלפי קבוצת ילדות חרדיות בבני ברק, שהגיעו לגן שעשועים במקום, שהינן "כמו טרמיטים" וש"אתן לא קשורות אלינו בשום צורה".

נתניהו בתגובה, כאמור, גינה את הדברים והפנה אצבע מאשימה כלפי לפיד. "איזו אמירה מזעזעת. ‎אני מגנה בתוקף את האלימות המילולית, האנטישמית והמחרידה, נגד הציבור החרדי", כתב נתניהו הערב בטוויטר.

ראש הממשלה המיועד הוסיף: "‎ההסתה הפרועה של לפיד וליברמן נגד הציבור החרדי נותנת את אותותיה. אני קורא לאותם פוליטיקאים, שבמשך שנים מסיתים נגד הציבור החרדי, לגנות את ההסתה החמורה הזאת - ויפה דקה אחת קודם".

לפדי כאמור לא נותר חייב ותקף את נתניהו. לדברי ראש הממשלה היוצא, "נתניהו, היית ונשארת איש חלש וגדול המסיתים בתולדות מדינת ישראל, אתה לא תגיד לי את מי לגנות".

זמן קצר קודם לכן תקף נתניהו את לפיד, ברקע משחק המונדיאל שהסתיים הערב, והאשים אותו בכך שלא מפנים את תוצאות הבחירות. גם הפעם לפיד השיב בחריפות.

"יאיר לפיד לא מצליח לבעוט לשער גם אחרי שריקת הסיום. הוא עדיין לא מפנים את תוצאות הבחירות - לפיד הפסיד והימין ניצח. בקרוב מאוד נקים ממשלת ימין חזקה שתתקן את המחדלים של לפיד ותדאג לכל אזרחי ישראל", כתב נתניהו.

בתגובה צייץ לפיד: "נתניהו, מי ששלח בריונים להטריד ילדים של ח״כים בדרך לבית ספר, הציע ג׳ובים לחברי כנסת כדי שיערקו מהקואליציה והפעיל מכונת רעל במימון זר להפצת שקרים מכוערים על ממשלה נבחרת - לא יתן לי הרצאות על ״לקבל את תוצאות הבחירות".

חברת הכנסת מיכל שיר מ'יש עתיד' הגיבה לנתניהו: "ראשי הממשלה בפועל (בן גביר, סמוטריץ ודרעי) אישרו לך את הנוסח הזה? כי לשיטתם הם באים היום לתקן לא את הממשלה היוצאת אלא את מה שאתה מעולם לא עשית - כי אתה רק מברבר ימין אבל בפועל מלא אוויר חם ובעיקר, חלש. ואגב, הגול שלך בדיליי רציני עד לא קיים בשלב זה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר