התפלל עימם מנחה

בבית הכנסת המרוקאי על שם הרב הרצוג: הנשיא הדליק נר רביעי

נשיא המדינה יצחק הרצוג, הדליק היום נר רביעי של חנוכה, בבית הכנסת המרוקאי, הקרוי על שם סבו, הרב הראשי, הגרי"א הרצוג; " אני מאחל לכולנו קצת יותר אחדות וקצת פחות התכתשויות פנימיות" (חנוכה)

הנשיא מדליק נר רביעי (צילום: עמוס בן גרשום/ לע״מ)

נשיא המדינה יצחק הרצוג הדליק היום (רביעי) - נר רביעי של חנוכה, בבית הכנסת ליוצאי מרוקו, על שם הרב הראשי לישראל, הגאון רבי יצחק אייזיק הלוי הרצוג זצ"ל.

הנשיא הדליק נר רביעי בנוכחות חברי וילדי קהילת בית הכנסת ואף התפלל עמם קודם להדלקת הנרות תפילת מנחה ולאחר מכן, הצטרף לתפילת ערבית יחד עם מתפללי בית הכנסת.

הנשיא אמר לאחר ההדלקה: "הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל, הרב הראשון לארץ ישראל, שהיה גם הרב הראשי של יפו, שאל מדוע אנחנו אומרים בהדלקת נרות "להדליק נר" של חנוכה? למה לא נרות? הוא מסכם ואומר "נר" כי בסופו של דבר, לכולנו ברור שאנחנו נר אחד. מאוחד. ביחד. כך צריך להסתכל על הנוף הזה של החנוכיה הדולקת: זה נר אחד, זו עוצמה אחת, לא עוצמה של בודדים, אלא של כולנו ביחד".

עוד אמר הנשיא: "אני מאחל לכולנו הצלחה בכל, בריאות טובה, שלווה, וביטחון, שגשוג כלכלי, וכמובן קצת יותר אחדות וקצת פחות התכתשויות פנימיות."

אברהם גואטה, גבאי בית הכנסת הוסיף: "חנוכה שמח! בשעה קדושה ומרוממת זו, ברגשות חמים של אהבה, אחווה, שלום ורעות, אנו שמחים ונרגשים כולנו, רבנים, מתפללים, ותושבים לארח ולקדם בברכה את פני ידידנו היקר, כבוד נשיא מדינת ישראל, מר יצחק הרצוג הי"ו. אנחנו מעריכים מאוד את הקשר המיוחד והחם שנקשר ונשמר בין כבוד הנשיא, השכונה ובית הכנסת. קשר שילך ויתהדק בעתיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר