הקרב ב'יהדות התורה'

מקלב נגד 'אגודה': "התנהלות עצמאית, נטרלו סיכומים איתנו"

ח"כ אורי מקלב במתקפה נגד 'אגודת ישראל' שחתמה בסוף השבוע על הסכם קואליציוני עם 'הליכוד': "באופן מתמשך אנו חווים התנהלות עצמאית ובדרישה 'קבלו את דעתנו'" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ראשי 'אגודת ישראל' (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ אורי מקלב תקף הלילה (ראשון) את 'אגודת ישראל' שחתמה בסוף השבוע על הסכם קואליציוני עם 'הליכוד': "באופן מתמשך אנו חווים התנהלות עצמאית ובדרישה 'קבלו את דעתנו'".

מקלב כיוון את דבריו נגד יו"ר 'יהדות התורה', יצחק גולדקנופף, שקיבל לראשונה בתולדות 'יהדות התורה' חברות בקבינט המדיני ביטחוני והאשים את'אגודה' בהתנהלות עצמאית.

לדבריו: "באופן מתמשך אנו חווים התנהלות עצמאית ובדרישה ׳קבלו את דעתנו׳. גם לאחר שסיכמנו את הדברים אנו מגלים כי הוכנסו סעיפים נוספים הבאים לנטרל את הסיכומים עמנו".

מקלב הוסיף בדבריו נגד 'אגודה': "כאשר יש מי שנוהג באחריות מול החלפת שלטון הרשע, מנצלים זאת לפעולות חד צדדיות. אלו לא ויכוחים פרסונליים אלא על דרך ועקרונות ועל דברים שהם לתועלת הציבור בהם מצוקת גדולות שהציבור מצפה לפתרונות אמת".

כזכור, בישחה עם 'כיכר השבת', תקף אמש ח"כ משה גפני ואמר: "הנושא הזה של לקבל החלטה לבד, לקחת חבר קבינט, לא היה דבר כזה ביהדות התורה", אומר גפני הערב ל'כיכר השבת', "מה זה הדבר הזה לקבל החלטה בלי לדבר איתנו? מה קרה שהוא חותם בלי לדבר איתי? מה קרה, מה הוא מסתיר? הרי זה הסכם שאנחנו עבדנו עליו. בפרק על הדיור הם לא הכניסו, הם פחדו שניקח להם את הקרדיט. זו התנהגות שאי אפשר לחיות איתה".

גפני מוסיף ותוקף בחריפות: "זאת לא התנהגות חברית. ההתנהגות הזאת היא מתחת לכל ביקורת והיא לא תעבור לסדר היום".

לדברי יו"ר דגל התורה, "מותר לנו לסחור בנושא של חיי אדם בנושא של הקבינט? איך נראה בעיני העולם בדבר הזה? זו לא התנהגות של שותפים. אנחנו הכנסנו אותם לכנסת, בלעדינו הם היו נשארים בחוץ".

יו"ר דגל התורה הצהיר: "לא נעבור לסדר היום בדבר הזה, מדובר בהתנהגות מופרעת. עשיתי לו משהו רע? למה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר