חשוד בשורת עבירות

מעצרו של הקטין החשוד בדרדור הפח - הוארך בשמונה ימים

בית המשפט האריך בשמונה ימים את מעצרו של הקטין החשוד בדרדור הפח שפגע באם ל-11 ופצע אותה קשות; גם מעצרו של הסייען לבריחה - הוארך (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החשוד בביהמ"ש, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משטרת ירושלים ביקשה היום (שני) מבית משפט השלום בירושלים להאריך בעשרה ימים את מעצרו של הקטין שנעצר בחשד למעורבות בדרדור הפח ברחוב יחזקאל, לפני כשבועיים, שפגע במירל דז'לובסקי אם ל-11 ופצע אותה קשה.

בלעדי: תיעוד מרגעי פגיעת הפח בחרדית שנפצעה קשה

הקטין שנעצר חשוד בעבירות של סיכון אדם בנתיב תחבורה, הצתה, חבלה חמורה, קשירת קשר לעשיית פשע, פציעה על ידי שניים או יותר, השתתפות בהתפרעות, היזק לרכוש במזיד והשתתפות בהתקהלות אסורה.

יחד עם הקטין, עצרה אתמול המשטרה בגיר שעל-פי החשד סייע לקטין להימלט מהמרדף של השוטרים אחרי הקטין. גם את מעצרו של הבגיר ביקשה המשטרה להאריך ב-10 ימים.

הבגיר, על פי החשד של המשטרה, סייע לקטין להימלט והסיע את הקטין על קטנוע בידיעה שהוא מסיע קטין שהמשטרה מחפשת.

החשוד בביהמ"ש, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

במהלך החקירה, הוא שיתף פעולה עם החוקרים אך המשטרה טענה בבית המשפט שיש לה עוד למעלה מ-30 פעולות חקירה לבצע. כזכור, החשוד נעצר אתמול לאחר מרדף של בלשים שנמשך ימים ארוכים.

עורך דינו של הבגיר, שלמה חדד, ביקש בדיון בבית המשפט לשחרר את החשוד ממעצרו, אך שופט בית משפט השלום בירושלים עמיר שקד החליט להאריך את מעצרו ב-4 ימים נוספים.

על פי החשד של המשטרה, מדרדרי הפח התכנסו בסמטה ותכננו לדרדר פח, משם הם צעדו אל פח, דרדרו אותו ואז הוא פגע באישה. כשהאישה היתה שרועה על הריצפה אחרי שהפח פגע בה, על-פי החשד, הם הציתו את הפח.

בלעדי: 22:30 - הפח מוחץ את האישה | 22:35 - כוחות ההצלה הגיעו לזירה (צילום: מצלמת אבטחה)

בדיון על הארכת מעצרו של הקטין החשוד בדרדור הפח, ביקש נציג המשטרה רס"מ יעקב זריהן את הארכת מעצרו בעשרה ימים אך בסיום הדיון החליט השופט להאריך את מעצרו ב-8 ימים נוספים.

בתוך כך, חשוד נוסף שנעצר אתמול במהלך העימותים במאה שערים - שאינו קשור לאירוע דרדור הפח, שוחרר בבית משפט השלום בירושלים בתנאים מגבילים. לפי המשטרה הוא נעצר לאחר שהשתתף בהפרת סדר, כשהוא ניסה - לפי המשטרה - להפריע לשוטרים בפעילותם. הוא נשכב על הכביש וכתוצאה מכך אחד השוטרים נפל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר