ההנחיות לדרעי | צפו

הגר"ד יוסף: "אני רוצה להרגיע את החילונים, לא נחוקק חוקים שיגבילו אתכם"

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, התייחס בשיעורו השבועי לקמפיין ההפחדה מפני 'מדינת הלכה' וחשף כי המועצת הנחתה את אריה דרעי שלא לחוקק חוקים שיגיבלו את החילונים בישראל • צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יחווה דעת)

חבר מועצת חכמי התורה, הגאון רבי דוד יוסף, התייחס אמש (ראשון( בשיעורו השבועי בבית המדרש 'יחווה דעת' לקמפיין ההפחדה מפני 'מדינת הלכה' וחשף כי המועצת הנחתה את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, שלא לחוקק חוקים שיגיבלו את החילונים בישראל.

בפתח דבריו הרגיע הגר"ד יוסף את הציבור החילוני בישראל ואמר: "אתם שומעים מה קורה בתקשורת, כל הזמן מדברים 'הדתיים הולכים לחוקק חוקים, להגביל ולשנות. אני רוצה להרגיע את החילונים, אין לנו שום כוונה לעשות חוקים כדי להרבות שנאה ולפלג, אנחנו רוצים לאחד, אנחנו רוצים לקרב, אנחנו לא רוצים לפלג".

חבר המועצת חשף: "אנחנו הנחנו את אריה דרעי ואת חברי הכנסת שלנו שלא להגיש חוקים שיגבילו את הציבור החילוני, אנחנו לא מחזירים בתשובה על ידי איומים ועל ידי חוקים".

הרב הוסיף והסביר: "החזון איש אמר שמעולם לא ראינו אדם שזרקו עליו אבבים בשבת ועל ידי זה הוא חזר בתשובה, זה לא הדרך שלנו, לא נלך בדרך של כפיה. אבא, הרב עובדיה, תמיד הדרך שלו הייתה באהבה ובידידות ובקירוב, זאת תהיה הדרך שלנו".

הגר"ד יוסף הדגיש: "אנחנו לא נלך כמו הממשלה הקודמת שידעו להתעלל בנו וללכת נגדנו בצורה כל כך קשה, אנחנו נלך רק בדרכי נועם ובקירוב לבבות".

צפו בדברים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר