ערב הקמת הממשלה

הנשיא הרצוג נועד עם ח"כ בן גביר: "לפעול להרגעת הרוחות"

ערב הקמת הממשלה ובצל ההסתה הגוברת כנגדה, נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש עם יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, בכדי להביא להרגע הרוחות (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הרצוג ובן גביר בפגישתם (צילום: ללא קרדיט)

ערב הקמת הממשלה ובצל ההסתה הגוברת כנגדה, נשיא המדינה יצחק הרצוג נפגש הבוקר (רביעי) עם יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, המיועד לתפקיד השר לביטחון לאומי.

בפגישה, הביע נשיא המדינה דאגה עמוקה והציג בפניו קולות של ציבורים רחבים בעם ובעולם היהודי החוששים מכניסתה של הממשלה החדשה.

נשיא המדינה קרא לח"כ בן גביר להביא להרגעת הרוחות הסוערות, להיות קשובים ולהפנים את הביקורות הנשמעות סביב סעיף הגזענות והיחס לקבוצות השונות בחברה.

הנשיא הדגיש בפני ח"כ בן גביר כי תפקידו ותפקיד כלל מרכיבי הקואוליציה העתידית לפעול למען כלל חלקי העם וברוח מגילת העצמאות.

ח"כ איתמר בן גביר סיפר לנשיא כי הוא שם בראש מעייניו לשרת את כל העם, לכהן כשר לביטחון הלאומי של כלל החברה הישראלית ולהביא לחיזוק תחושת הביטחון ברחובות של כולם.

בן גביר הוסיף וסיפר כי הוא שוחח בימים האחרונים עם חבריו מהציונות הדתית, וכי אין בכוונתם להדיר או לפגוע בציבורים כאלו או אחרים. עוד הוסיף כי הוא קשוב לקולות הנשמעים מכלל חלקי העם ואמר כי הממשלה החדשה תפעל במדיניות לאומית רחבה למען כל חלקי החברה הישראלית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר