דרדור הפח

מעצרו של החשוד שנתפס באלעד הוארך בשישה ימים

בית משפט השלום בירושלים האריך בשישה ימים את מעצרו של החשוד במעורבות בדרדור הפח שפגע באם החרדים - שנעצר אתמול בעיר אלעד (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
אחד החשודים בפרשה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

המשטרה ביקשה הבוקר (רביעי) מבית משפט השלום בירושלים להאריך את מעצרו של החשוד השני שנעצר אתמול לאחר שנמלט לאלעד, בחשד למעורבות בדרדור הפח שפגע באם החרדית מירל דז'לובסקי ברחוב יחזקאל בירושלים.

נציג המשטרה בדיון, רס"מ יעקב זריהן, אמר כי "אם ל-11 ילדים נפגעה קשה מדרדור הפח, המשיב חשוד שהוא היה אחד מאותם מעורבים, יש חומרי חקירה שקושרים את החשוד לאירוע כולל צילומים".

הוא ציין כי "בכוונת המשטרה לבצע עוד - 33 פעולות חקירה", ואמר כי "המשיב היה צריך להתייצב לביצוע עבודות שירות בגין תיק אחר ולא עשה את זה, יש מסוכנות שעולה ממעשה של המשיב, הוא נעצר אתמול כי רק אתמול איתרו אותו, הראיות שיש בידי המשטרה קושרות את המשיב למעשה, עלה חשד שהמשיב נסע עם דרכון מזויף לאומן בתקופה האחרונה והעניין הזה עדיין בבדיקה".

נציג המשטרה סיפר כי "בחקירה שלו הוא מסר גירסה וקשר את עצמו לזה שהיה באזור דרדור הפח, אבל טוען שלא דרדר את הפח".

עורך דינו של החשוד, מנחם שטאובר, אמר בדיון: "עם כל הכבוד שהוא היה שם בדיוק שדורדר הפח לא אומר שהוא דרדר את הפח, המשיב עומד על כך שהוא לא היה במקום, אני רק מבקש מבית משפט לעיין היטב בסרטון האם מדובר במשיב, אני מבקש לשחררו בתנאים, או לחילופין לא להאריך את מעצרו למשך כל כך הרבה זמן".

בסופו של הדיון, שופט בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו בשישה ימים נוספים.

אמש, בית החולים שערי צדק בירושלים, שבו מאושפזת האם החרדית, דיווח כי האם התעוררה מההרדמה ומתקשרת. "מצבה עדיין מוגדר קשה והיא מונשמת", נמסר מבית החולים. "בני משפחה מבקשים להמשיך ולהתפלל לרפואתה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר