"אתם תחנכו?" | צפו

לקול קריאות "חלש": נתניהו בירך "שהחיינו" עם כיפה

ראש הממשלה נתניהו, אמר בנאומו כי הוא מתרגש בפעם הזו - הפעם השישית, כמו בפעם הראשונה | לאחר שחברי האופוזיציה תקפו אותו - נתניהו תקף: "אל תחנכו אותנו" | צפו (חדשות, פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו, היום מציג את ממשלתו החדשה (צילום: ערוץ כנסת | נועם מושקוביץ'/דני שם טוב)

השבעת הממשלה: מעט אחרי השעה 11:00, עלה היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו לדוכן המליאה, ונתן נאום לפני שהציג את חברי ממשלתו.

בפתח דבריו אמר נתניהו: "יש בינינו הסכמה רחבה על רוב האתגרים שעומדים לפתחנו, אם כי בפירוש לא על כולם. אני שומע את הקינות הקבועות של האופוזיציה על ״סוף המדינה״, ״קץ הדמוקרטיה״, חברי האופוזיציה, להפסיד בבחירות זה לא קץ הדמוקרטיה – זאת מהות הדמוקרטיה".

"משטר דמוקרטי", הסביר נתניהו, "נבחן קודם כל בנכונות של הצד המפסיד לקבל את הכרעת הרוב. בדמוקרטיה מסודרת מכבדים את כללי המשחק. ראינו זאת רק עכשיו במסגרת אחרת, במשחקי המונדיאל: אוהדי צרפת היו מאוכזבים כמוכם, אבל הם קיבלו את התוצאה. הם אפילו מחאו כפיים לנבחרת ארגנטינה. אני יודע שלא תמחאו כפיים אבל אני כן מצפה מכם שתכבדו את הכרעת הבוחר ושתפסיקו להמריד נגד הממשלה הנבחרת. בדמוקרטיה לא מטפסים על גדרות הקפיטול ולא מטפסים על גדרות הכנסת!".

בשלב זה, חברי האופוזיציה החל לצעוק "חלש, חלש; אתה שקרן" - נתניהו השיב: "מי אתם שתורו לנו?! מי אתם שתחנכו אותנו?!" - נתניהו תוקף את הקואליציה היוצאת: "אתם, שתמכתם בהסכם הגרעין, מה אתם צועקים? אולי תקשיבו, אולי תלמדו משהו? על מה אתם מדברים בכלל?".

"נתניהו חשף ואמר: "אתם יכולים לצחוק, אבל נפתח רכבת בזק שתיסע במהירות של מאות קילומטרים בשעה, שתחבר את המדינה מק"ש ועד אילת".

"אני מודה למשפחתי היקרה והאהובה, רעייתי שרה שנמצאת כאן היום ותמיד נמצאת לצידי, מבניי יאיר ואבנר, שתמיד עומדים לצידי. יקירי נפשי, זאת הזדמנות נוספת לומר תודה - אתם משענת חיי ואני אוהב אתכם מאוד מאוד".

מכריז על רשימת השרים

בתום נאומו, חבש נתניהו כיפה ובירך: "ברוך אתה ה׳, אלוהינו מלך העולם, שהחיינו וקיימנו והגיענו לזמן הזה".

לאחר מכן, הציג ראש הממשלה נתניהו את חברי הממשלה החדשה, כאשר רון דרמר יהיה השר לעניינים אסטרטגיים וישראל כ"ץ יהיה שר האנרגיה בשנה הקרובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר