הנשיא הרצוג:

"אין לאף אחד את הפריבילגיה לדבר ש"הלכה המדינה""

הנשיא הרצוג אומר היום, "שוחחתי אתמול עם ממשלת ישראל ה-37, איחלתי להם הצלחה במשימתם החשובה והדגשתי שחובתם לפעול למען כל עם ישראל וברוח מגילת העצמאות" (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

נשיא המדינה יצחק הרצוג אמר היום (שישי) בנאומו בטקס האזכרה לרמטכ"ל ה-15 של מדינת ישראל רא"ל אמנון ליפקין שחק, כי אף אחד אינו יכול להגיד כי הלכה המדינה.

"כשאני מדבר על אמנון, על מחויבותו לערכיה של מדינת ישראל ועל הלכידות הישראלית שעמדה לנגד עיניו יום ולילה אינני יכול שלא להתייחס לעת הזו".

"אתמול בערב קיימנו בבית הנשיא את צילום התמונה המסורתי של הממשלה הנכנסת. אני יודע שעבור רבים כאן כמו עבור רבים במדינה התקופה הזאת לא פשוטה ובהחלט מאתגרת.

לדברי הנשיא, "אבל אני חייב להגיד לכם שכשאני שם את דמותו של אמנון לנגד עיניי אני מבין קודם כל שאין לאף אחד את הפריבילגיה להתנהג או לדבר על כך ש"הלכה המדינה" או לחפש את הדרכון".

הרצוג הוסיף כי "הדמוקרטיה הישראלית היא ארוכת שנים ויציבה. עולם הערכים של החברה הישראלית לא קל לערעור, וקווי המתאר היהודיים והדמוקרטיים של מדינתנו הם כנשמה באפינו, היו ויהיו".

"שוחחתי אתמול עם ממשלת ישראל ה-37, איחלתי להם הצלחה במשימתם החשובה והדגשתי שחובתם לפעול למען כל עם ישראל וברוח מגילת העצמאות. ביקשתי ודרשתי לגלות אחריות שבעת הזאת נדרשת מכולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר