שנה לפריימריז

טראמפ בחוץ: המומחים מעריכים מי ינצחו את הבחירות לנשיאות

אחרי בחירות האמצע, בארצות הברית נערכים לבחירות לנשיאות שיתקיימו בעוד כשנתיים. בעוד טראמפ מקווה לחזור - זו תחזית המומחים (בעולם)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

בעוד קצת יותר משנה יחלו סבבי הפריימריז במפלגה הרפובליקנית ובמפלגה הדמוקרטית שייקבעו את זהות המתמודדים מטעם כל מפלגה לנשיאות בעוד קצת פחות משנתיים.

בעוד לעת עתה המועמד היחיד שהכריז באופן רשמי על התמודדותו הוא דונלד טראמפ, מומחים ופרשנים באתר 'פוליטיקו' אומרים כי ככל הנראה דונלד טראמפ לא יצליח לחזור אל הבית הלבן.

אגב, אם טראמפ אכן יצליח לחזור אל הבית הלבן יהיה מדובר בשיא של יותר מ-120 שנים בהם לא הצליח אף נשיא לשעבר להבחר או אפילו להתמודד לנשיאות ארצות הברית בהצלחה אחרי הפסד בבחירות.

בכתבה נרחבת שפורסמה בעיתון, נכתב כי דווקא מי שעשויים להיות בקרב ראש בראש על תפקיד נשיא ארצות הברית הם ג'ו ביידן מטעם המפלגה הדמוקרטית, ורון דה סנטיס מטעם המפלגה הרפובליקנית.

בנוסף, בכתבה מעריכים כי טראמפ לא יצליח להגיע בפריימריז של המפלגה הרפובליקנית אפילו אל המקום השני, כשלטענתם אחרי דה סנטיס דווקא מייק פנס עשוי להגיע אל המקום השני, בצל שחיקה בתמיכה בטראמפ.

עוד טוענים בכתבה כי פנס מקווה בכל זאת לכבוש את המקום הראשון, למרות שעדיין לא הכריז על מועמדותו. התקווה של פנס היא לכך שקרב הענקיים בין מושל פלורידה הפופולארי לבין הנשיא הקודם דווקא יגרום לאנשי המפלגה הרפובליקנית לתמוך בו, גורם ששומר את העימותים ברוב המקרים לעימותים מול המפלגה היריבה ולא "יורה בנגמ"ש".

בינתיים בכתבה גם סימנו מועמדים נוספים וחדשים שעשויים להתחרות על התפקיד הבכיר ביותר בארצות הברית ואולי בעולם כולו.

אל בורסת השמות צרפו בין היתר אנשים הנחשבים לקרובים לטראמפ, כמו שגרירת ארצות הברית באו"ם ניקי היילי ומזכיר המדינה בממשל טראמפ - מייק פומפאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר