עכשיו זה סופי

לראשונה: מאיר פרוש ימונה לשר ירושלים ומסורת; יהיה אחראי על ההילולה במירון

יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ב'אגודת ישראל', ח"כ מאיר פרוש, ימונה סופית לשר ירושלים ומסורת ויהיה אחראי על הילולת ל"ג בעומר במירון | פרוש פנה לוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון וביקש להיות אחראי על ההילולה - גם בתפקיד סגן שר | הוועדה דחתה את בקשתו והאדמו"רים אישרו לו לכהן כשר (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מאיר פרוש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יו"ר סיעת 'שלומי אמונים' ב'אגודת ישראל', חבר-הכנסת מאיר פרוש, ימונה סופית לשר ירושלים ומסורת ויהיה אחראי על הילולת ל"ג בעומר במירון.

האישור למינויו לתפקיד מתבצע בשעה זו (שני) בסבב טלפונים בין שרי הממשלה, והמינוי יובא גם לאישורה של הכנסת.

ל'כיכר השבת' נודע כי לאור התנגדותם של חלק מהאדמו"רים למינויו לתפקיד, פנה אתמול פרוש לוועדת החקירה הממלכתית לאסון מירון - שקבעה כי על הממשלה למנות שר שיהיה ממונה על ההילולה - וביקש לאפשר לו להיות ממונה על ההילולא גם כשיחזיק בתפקיד סגן שר.

אלא שהוועדה דחתה והתעקשה כי בהתאם למסקנות הביניים, מי שיהיה אחראי על ההילולה הוא דווקא שר מכהן, ולאור כך חלק מהאדמו"רים שהתנגדו, אישרו לו לקחת על את תפקיד השר בכדי שיוכל להיות אחראי על ההילולה.

אמש דיווח יהודה שלזינגר ב'ישראל היום' כי במזכירות הממשלה חיפשו לאורך היום את מאיר פרוש, בניסיון לקבל תשובה האם בכוונתו להתמנות לתפקיד שר או סגן שר, אך לא הצליחו לתפוס אותו בטלפון.

היום, הוא הודיע לראש הממשלה בנימין נתניהו על החלטתו הסופית להתמנות לשר - והמינוי מובא לאישור הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר