בתיאום עם החרדים

קרעי הודיע על פינוי סופי של התדרים של דור 2 ודור 3

שר התקשורת סיכם עם ראשי הסיעות החרדיות: פינוי סופי של התדרים של דור 2 ודור 3 בסוף שנת 2025 יתבצע כמתוכנן • המשמעות לבעלי המכשירים הכשרים (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

שר התקשורת, שלמה קרעי, נפגש הערב (שני) עם ראשי המפלגות החרדיות, השר אריה דרעי, השר יצחק גולדקנופף וחה"כ משה גפני, ועדכן אותם בנוגע לביטול רפורמת הקומה הכשרה בימים הקרובים.

בהסכמה משותפת וברוח טובה, הוסכם כי פינוי סופי של התדרים של דור 2 ודור 3 לטובת פריסת תדרים יעילה של דור 4 ודור 5 בסוף שנת 2025 יתבצע כמתוכנן.

השר וראשי המפלגות הגיעו להבנות שעל מנת לאפשר לשוק להיערך טוב יותר מבחינת מכשירי דור 4 מותאמים, הוא יאריך בחצי שנה את האפשרות לרכישת קווים חדשים בדור 2 ודור 3. ניוד בין חברות יתאפשר עד סוף שנת 2025.

המשמעות תהיה כי אלפי משתמשים במכשירים כשרים ישנים ייצטרכו להחליף למכשיר כשר חדש יותר התומך בדור 4 ודור 5.

שר הפנים והבריאות אריה דרעי הודה לקרעי על ביטול רפורמת הסלולר מוקדם יותר היום ואמר: "מברך את שר התקשורת שלמה קרעי על ביטולה של רפורמת הסלולר, שכל מטרתה לכפות אורח חיים שלם על למעלה ממיליון איש. השר קרעי הוא דמוקרט אמיתי, שבניגוד לקודמו בתפקיד, מתחשב בזכויותיהם של אזרחים".

שר השיכון יצחק גולדקנופף: "אני מבקש לברך את ידידי השר שלמה קרעי על ביטול רפורמת הסלולר הפוגענית. אשריך שזכית לקדש שם שמים ולעשות נחת לגדולי ישראל! רפורמת הנדל היתה התערבות בוטה של שר מנותק, באורח חיים של ציבור, שבחר לשמור על עצמו ועל ילדיו מפני תכנים פסולים.

"באופן נדיר, גדולי ישראל עלו אל השר והתחננו אליו שלא יפגע בציבור שומרי התורה והמצוות, אבל הוא אטם את אוזניו. לאורך כל מערכת הבחירות הבטחנו לבטל את הרפורמה וברוך ה’ שעלה בידינו."

יו"ר ועדת הכספים חה"כ משה גפני: "אני מברך את שר התקשורת שלמה קרעי על החלטתו לבטל את רפורמת הטלפונים הסלולריים שנועדה לפגוע בציבור החרדי ולהתערב באורח חייו. זהו אחד הנושאים שהתחייבנו לבטל עם הקמת הממשלה החדשה ואני שמח על כך."

שר התקשורת שלמה קרעי: "אני שמח על הזכות שנפלה בחלקי לתקן את המעוות ולהשיב את כבודו של הציבור החרדי שנרמס על לא עוול בכפו. כאשר פועלים בהבנה וברוח טובה ולא מנסים להתערב באופן בוטה בחופש הפרט ובאורח החיים של ציבור שלם, אפשר להגיע להסכמות במהירות וביעילות לטובת כל הצדדים."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר