לבקשת המשטרה

החיפושים אחר מוישי: "נתמקד היום בחיפוש באזור ספציפי"

אחרי יותר מ-280 ימים של חיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן ממודיעין עילית, היום, הודיעו ביכ"ל, כי על פי הוראה שקיבלו מהמשטרה החיפושים יתמקדו באזור ספציפי בצפון הארץ (חדשות חרדים)

קובי אטינגר | כיכר השבת |
מוישי קליינרמן (צילום: באדיבות המשפחה)

אחרי יותר מ-280 יום, עדיין יש סיכוי למצוא את הנער מוישי קליינרמן? על פי הודעת יחידת הכלבנים מהבוקר (חמישי), הם יחפשו היום במקום ספציפי.

על פי ההודעה שמסר אהרון שטרייכר: "לבקשת מחוז ש"י של משטרת ישראל, צוותי יכ"ל ממשיכים הבוקר בחיפושים ובהשלמת תאי שטח אחר הנער מוישי קליינרמן".

לדבריו, ככל הנראה בשל מידע שהגיע למשטרה, "החיפושים היום יתמקדו בתא שטח ספציפי. נתפלל לבשורות טובות", נמסר מיכ"ל.

ההודעה שנמסרה הבוקר

כזכור, בימי החנוכה, ביקשה גיטי קליינרמן, אמו של מוישי, ביקשה לנצל את ימי החנוכה לתפילות למציאת מוישי במהרה. "חנוכה הוא זמן עצום לבקשות וניסים מעל הטבע", אמרת גיטי, "אני מבקשת שכל אחד יזכיר את השם של מוישי אחרי ההדלקה, ויאמר לזכותו פרק תהילים".

האמא הדואגת הוסיפה ואמרה כי "יש עניין גם שבברכת על הניסים, במילים 'בזמן הזה', לכוון על ישועה שזקוקים בזמן הזה".

לפני יותר מחודש התחדשו החיפושים אחר מוישי באזור הר מירון ויחד עמם התחדשה התקווה בבית משפחת קליינרמן. בריאיון שהעניקה גיטי קליינרמן לאסתי פרז ברשת ב', סיפרה אימו של מוישי על המידע שהוביל להתחדשות החיפושים וגם חשפה מעט על הרגשות, הגעגועים וההתמודדות היומיומית עם היעדרותו של מוישי.

"זה חיים שהם לא חיים, פתחה גיטי את הראיון. "חיים של הישרדות. ימים. שבועות. חודשים". גיטי נשאלת על מקור המידע שהוביל לחידוש החיפושים אחר בנה. "גיסי הביא לנו מידע חדש" חושפת גיטי. "הוא הביא בעצם מידע על אזור חדש. הצלבנו את המידע שלו עם המשטרה והיא זו שהכריעה: הולכים על האזור הזה בכל הכוח".

"בשלב הזה אנחנו בודקים גם כיוונים של מידעים שאינם ברמת האמינות הגבוהה ביותר, אך ברור שיש למידע החדש רמת מהימנות טובה שהמשטרה שמחה על האינדיקציה שהוא מביא איתו", אמרה.

גיטי תיארה את החיים של משפחת קליינרמן מאז גילו כי בנם בן ה-16 נעדר: "אני חושבת שלא ישנתי ב-260 הימים האחרונים אפילו לילה אחד ברצף, אם אמשיך לתאר את עצמת הגעגוע שלי כלפיו, אני חוששת שאפרוץ בבכי".

גיטי הודתה למשטרה ולכוחות בשטח שמרכזים את החיפושים: "ברור שכאמא אני רוצה את הכי טוב. אבל מה שהם נותנים זה המון. עם כל הרגש. עם הטכנולוגיות הכי חדשות. הלוואי והפעם הם ימצאו את קצה החוט שאנחנו כל כך נאחזים בו" סיכמה גיטי.

"אם היית יכולה לומר לו משהו אחד, מה היית אומרת לו?", נשאלה גיטי, והשיבה: "הייתי אומרת לו שאני אוהבת אותו בכל נימי נפשי אנחנו מאמינים שכל מה שהקדוש ברוך הוא גוזר עלינו זה הכי טוב בשבילינו. מקווים לטוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר