נעצרת שוב ושוב

תעלומה: מורה משכילה מבני ברק מטרידה את הרבנית לאה קוק מטבריה

החל משנת 2018, מורה חרדית מבני ברק, מטרידה את הרבנית לאה קוק - ללא כל סיבה הנראית לעין | בית המשפט החליט לשחרר אותו ממעצר - אחרי 22 פעמים שהיא נעצרה באותו עוון (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הרבנית לאה קוק (צילום: ללא קרדיט)

תעלומה של מספר חודשים בטבריה: אישה משכילה המשמשת כמורה בעיר בני ברק, נעצרה בפעם ה-22, בעוון הטרדת הרבנית לאה קוק, רעייתו של המקובל הגאון רבי דב.

ביום שישי האחרון עצרה המשטרה, מורה תושבת בני ברק (בעלת תואר שני. ח"ג) - בבית הרבנית קוק, האישה נעצרה עשרות פעמים בחודשים האחרונים לאחר שהגיע לביתה של הרבנית קוק בטבריה וסרבה ללכת.

בדיון שנערך בבית משפט השלום בנצרת ביום שישי, בית המשפט, האריך את מעצרה של האישה ביום שישי עד יום ראשון והבוקר בית משפט השלום בטבריה דחה את בקשת המשטרה ושחרר אותה ללא תנאים מגבילים.

בדיון הבוקר אמר נציג המשטרה: "אנחנו אובדי עצות, אין לנו שום כלים לטפל באירוע כזה שהוא חוזר ונשנה, אין לנו עוד דרך לטפל באירוע חוץ מעצרה".

השופט שחרר את המורה ללא תנאים וכתב: "לתסכול הצדדים שותף גם אני. עונשים שהוטלו על הנאשמת לא רק שלא סייעו אלא רק דרבנו אותה לחזור ולבצע עבירות דומות ואף לדרוש עונשים חמורים יותר. לצערי, התברר שענישה אינה הדרך שבה ניתן לפתור את הבעיה כאשר החשודה מסרבת לפרט את מקורותיה. החשודה אינה מסוכנת לציבור ועל אף הטרחה והטרדה שהיא גורמת לרבנית ולבני משפחתה, אינני סבור שיש מקום להמשך מעצר".

הרבנית לאה קוק בעבר ל'כיכר': "קודם כל חיבוק"

המקרה הראשון שבגינו נעצרה המורה מבני ברק התרחש בשנת 2018, אז היא הגיעה לחצר ביתה של הרבנית כמו מאות פונים אחרים - אך שבניגוד אליהם, היא התעקשה להישאר ואז נעצרה, מדובר כאמור באישה חרדית תושבת בני ברק מורה לאנגלית,

במשטרה אומרים ל'כיכר השבת': "מדובר באישה חכמה מאוד, שלא מספקת שום הסבר הגיוני למעשים שלהם, ניסינו בעשרות חקירות איתה להבין מדוע היא ממשיכה וחוזרת על העבירות ולא קיבלנו שום הסבר הגיוני לתופעה, כל פעם שהיא משתחררת היא ישר חוזרת לבית הרבנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר