תיעוד ממצלמת הקסדה

'נגחה' בניידת ופציעת שוטרים: המצוד הדרמטי אחר החוטפים

כך נגמר מצוד משטרתי אחר חוטפים בדרום: מחסומים הוצבו, רכב התהפך ושני שוטרים נפצעו ופונו לטיפול. מחר יוגשו כתבי אישום נגד חשודים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המרדף הדרמטי (צילום: דוברות המשטרה)

האלימות בחברה הערבית: הצהרת תובע הוגשה השבוע נגד חמישה חשודים המעורבים בחטיפת אדם ואיומים על חייו בדרום הארץ. בכוונת הפרקליטות להגיש מחר נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום התהליכים. במקביל, פרסמה המשטרה היום תיעוד וידאו ממצלמת הקסדה של אחד השוטרים מרגעי המרדף אחר החשודים.

האירוע התרחש לפני כחודש. במשטרה התקבל דיווח על חטיפת גבר תושב מזרח ירושלים בידי מספר חשודים, על רקע סכסוך כספי ביניהם. עם קבלת הדיווח החל מאמץ חקירתי ומודיעיני, תוך הפעלת אמצעים טכנולוגים ויחידות מיוחדות, במטרה לאתר את החטוף במהירות האפשרית ולסיים את האירוע ללא נפגעים.

בסופו של דבר, במסגרת הפעילות ובשילוב זרועות של כוחות משטרה מיחידת יואב ותחנת ערוער, הצליחו השוטרים לאתר את הרכב בו הוחזק הקורבן באזור אבו תלול שבגנב.

עם איתורו של הרכב המדובר ורכב נוסף שהיה מעורב, הוקמו מחסומים ובוצע מרדף במהלכו ניגחו החשודים ניידת משטרה וגרמו לפציעה קלה של שני שוטרים. אלו הופנו לקבלת טיפול רפואי.

היערכות מקצועית הביאה לעצירת שני כלי הרכב החשודים בשטח עפר באזור הפזורה הבדואית, כאשר רכב אחד התהפך (ללא נפגעים) והרכב השני נעצר. במהלך המעצר חולץ החטוף שהיה חבול ונעצרו חמישה חשודים במעורבות בחשד לחטיפה.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת. השבוע כאמור הוגשה הצהרת תובע, ומחר בכוונת פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדם כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

מחקירת האירוע עולה כי החטוף הוחזק מספר שעות במטרה לדרוש כופר בעקבות חוב כספי של בן משפחתו ועל רקע פעילות פלילית בה מעורבים החשודים.

צפו בתיעוד ממצלמת הקסדה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר